כדי להתחיל – תמונת מצב 31.7.19

שער הדולר

להתחיל

הלן רונלד עיתונאית/שחקנית נולדה בסמיכות לריצארד וייקוף (Wyckoff) אך זכתה לאורך ימים ועברה את גיל מאה.

אמרה משפט חשוב לאנשים שרוצים לנצח, היא אמרה בפשטות ״בכדי לנצח צריך להתחיל ועכשיו״, היא צודקת לחלוטין לא ניתן לנצח בלי להתחיל עכשיו.

לפעמים אני קורא על אנשים /ממליצים/מורים לאחרים בשם הרצון שלהם להטיב (לכאורה), אלו אנשי הלא, הם אינם מתחילים מה כן לעשות, הם מתחילים במה לא לעשות – אני מציע לך להתרחק מאנשים שהשיח שלהם מתחיל במה לא.

שער הדולר

שער הדולר מתנהג בחוסן לכאורה, אז זהו שאין כאן חוסן של הדולר, כמו חולשה של שאר המטבעות גם אין לנו מלחמת סחר יש לנו מלחמת ריביות כאשר התחמושת של כולם הולכת ומתמעטת.

שימו לב שהתמונה מקרוב נוראית, אך אם תזוז צעד אחורה ותביט בתמונה הרבעונית, תראה שאנחנו קרובים לאזור שבכל פעם שהמחיר הגיע לשם בנק ישראל התחיל לאסוף דולרים.

יש סיכוי שיעשה זאת שוב או שהמציאות תעשה זאת בעזרת גובה הריביות, התנהגות המטבעות ודאי משפיע ומתחברת לתמונת המצב בשוק (רצ״ב גרף שער הדולר מול השקל).

תמונת מצב

התבוננות על השוק כביכול מציג חולש, אך אנו רוצה לומר לך שככל שהמחיר נשאר באזורים בו נמצא כעת יחד עם הורדת ריבית מפתיעה עלולה לדלק את השוק צפונה בהמשך מגמה שורית.

רק כניסה חסרה לאזורי הדשדוש כפי שהצגנו אותם במפות הרבעוניות יגדירו לנו המשך מצב איסוף בשוק, זהירות נדרשת בעת דואלית שכזאת.

 

משהו נפלא עומד להתרחש – זהר


הרשמה לסדנת וייקוף (wyckoof) – אינה מיועד לסוחרים מתחילים ומתקיימת פעם בשנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross