סוף יום 27.5.15 – סיבה ותוצאה

post_319_20141103151336581רוב ההתנהלות הכוללת שלנו מבוססת בשורשעל ריצארד וויקוף, שמהותה הוא ניתוח שיפוטי והבנת מבנה התנהגותי לעומת מבנה גרפי או ניתוח טכני, תורתו מבוססת על מספר חוקי יסוד שאחד מהם מופיע כאן.

כשאנו מסבירים ומדגימים זאת בזמן הלימוד, אנו מעלים מספר מניות למעקב שאגרו בתוכן אנרגיה רבה העשויה להתפרץ בכל רגע ולייצר תוצאה גבוה, אלה מניות בעלות פוטנציאל.

כשאני כותב פוטנציאל אני נזכר בעוד הבדל בין גישתנו לבין הגישה של העולם הטכני בעוד הגישה של העולם הטכני היא לעבוד על יחס סיכוי סיכון חיובי, אנחנו עובדים על מושג שנקרא וודאות או פוטנציאל גבוה כמבחן בסעיף 3 לשיטתי בתחום דהינו לא r/r אלה p/r ולא כנוסחה אלה כעקרון התנהלותי.

אני מציג לכם את brcm שעשתה אתמול מהלך ניכר העולם יגיד לא צפוי מי שעבר עימי על השוק בתחילת השנה והיא ודאי מופיע אצלו ברשימת המעקב ואינו מופתע כשיש Cause נוצר Effect לרוב.

ההבדל בין יחס סיכוי סיכון לפוטנציאל
ההבדל בין יחס סיכוי סיכון לפוטנציאל

מגזר הטכנלוגי יחד עם מגזר הבריאות היו שני מגזרים שמשכו את השוק מעלה, השאלה המרכזית שעומדת שוב ושוב לפינו באזור ההתנגדות היא שאלת ההמשכיות ועוצמה, במידה ולא נקבל אותם התופעה שראינו שלשום תחזור ותתן הזדמנות מכר נוספת.

אך  ספק כי התמונה לא קלה פשוטה ולשוק דרכים משל עצמו לנוע ליעדו הסופי כך ששוב התמונות הגדולות הן שוריות ותמונת הפרטים ביחידת הזמן הקטן עליה אנו עובדים אינה מאשרת הצטרפות כרגע.

מניפולצית הזמן רחב וגדולה, רבים מתעלמים ממנה, אפילו בתחום המסחר בחוזים, יותר ויותר בעולם מתעלמים כך שאנו בין הבודדים שעדין מתייחסים אליה ויכולתי להרחיב אליה במאמרים שלמים ודאי ספר, אך תרכיז אמת על מנת להבין ולו את שצרפתי היום הינו המשפט של מאיה אנג’לו “כל ההישגים הגדולים דורשים זמן”

אני מזכיר לכל הבוגרים שלי, היום אנחנו חוגגים לדרור בסטלמך, אז מי שרוצה לבוא לברך ולהרים כוסית ודאי מוזמנ.ת

יש לכם את כל הסיבות להצטרף ולהמשיך בלימוד, תרגול ועשייה – יום מזהיר

זהר

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross