כאחד העם – סקירה יומית (12.05.16 eod)

הסגירה השבועית כאצבע מורה להמשך
הסגירה השבועית כאצבע מורה להמשך

לרוב לפנ הודעות חשובות השוק לא מבצע מהלך משמעותי (אלה אם כן תוצאה קיצונית בפתח והיא דולפת החוצה) לרוב השוק די ממתין להודעה ומצטרף בהתאם.

כמובן שכמי שמחובר לשוק הצצתי מדי פעם לראות מה הוא עושה ראיתי את הירידות בתחילת המסחר לא התפלאתי שבשלב מסויים ראיתי כיצד הפך מאדום לירוק ושסיים כפי שסיים.

היום בשעות הבוקר הודעה חשובה מגרמניה בהתייחס לתמ״ג ושעה לפני פתיחת המסחר מדד המחירים לצרכן של הדוד סאם, השפעת המדד משפיעה באופן ישיר על המטבע ובשם לרוב באפקט דומינו.

אתמול לא סחרתי, כמו רוב אלה שיצאו פעם ממצרים יצאתי לחיק הטבע, מצאתי פינתי נחמדה, שבדרכי אליה הייתה נרגש מלראות את פעולות הכיבוש וההקרבה שחלק מבני עמי עשו בשעות הבוקר המוקדם על מנת לתפוס ולגדר מיני מקומות וחייכתי כל עוד העם בשמחה הכל בסדר.

מגזר הטכנלוגיה שהיה בין הבודדים שהיו כבר במגמה יורדת המשיך דרומה אתמול, כמובן בהובלת המנייה הכבדה ביותר בתוך המדד, מניית אפל, התבוננות בדיעבד מראה כי פספתי עסקה פשוטה שם.

בהתייחס לשוק, ניתן להבינו ולהכריע לגביו דרך התבוננות על המפה השבועית, הסגירה הנוכחית ממש במרכז הבר (גם החודשי כמעט ללא שינוי) ובר פנימי שלא מחדש לנו כלום, תנועה לחלוקו העליון או התחתון של הבר בעקבות יום הנסחר הנוכחי תהווה רמז לגבי השבוע הבא.

הודעות השוק כשעה לפני הפתיחה יחד עם מניות שפרסמו אתמול אחרי המסחר ולא עמדו בציפיות וכאלה שעומדות לפרסם היום עשויות ליצור רשימת עבודה מעניינת למסחר היומי.

אך סיכום הדברים יהיה בתוצאת הסגירה השבועית .היא אשר תהווה את  הרמז לבאות.

הזכרתי אתמול באחד המקומות איך החגים נפלו קלנטרית נהדר השנה אפשרו הרבה מנוחה ומנוחה אחרי המנוחה, זמן טוב להשלים הרבה דברים שהיום יום מנצח אותו ולא מאפשר לנו להגיע אליהם או להשלימם, עוד עלינו לברך את בן ציון היקר שזכה להרחיב את משפחתו נאחל לו רב בשורות טובות ונחת רב.

אמר אחד העם ״האיכר האמיתי מרגיש בנפשו, שאם יפרוש מן האדמה, הרי הוא פרש מן החיים.״, נמשיך להיות חקלאים של החיים, עכשיו אני מבין למה תמיד אמרו לי זהר תהיה כאחד העם

שבת שלום מתוקה ומזהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross