סוף יום 06.05.2014

סוף יום 06.05.2014 שורים הציצו וברחו
ZoharTrade – The ARTistry of Trading

השוק אתמול היה לפני תחנה, דחף מעלה היה מכריע למקום בו ניתן לשקול פתיחת עמדות קנייה חדשות, האישור לא הגיע! , להפך קבלנו בר פנימי שסגר קרוב לנמוך של שלשלום, מה שהחזיר את מוד המחשבה הקודם של דשדוש רחב. בו כלל העבודה הוא פשוט קנה תמיכה מכור התנגדות. אחת הדרכים של השוק לעשות עלינו מניפולציה ולהתיש אותה היא הזמן, אנו צריכים להיות בעלי יכולת לאחד ולפצל מידעים על מנת לקרוא את השוק, מבחינתי האיחוד של היומים האחרונים יוצר KR+Thrust אבל מטה.

למי שמצוי ברזי הבנת השוק דרך פרופיל שוק (Market-Profile) מבין שהמחיר שהה באזור שאינו הוגן לקניות, אזור התנגדות שנכון לחפש בו מכר (באישור מתאים) כפי שמפורט ומוסבר בסקירה השבועית.

שוב אנשים ואנליסטים שונים בניתוח והסבר שלהם על השוק נופלים במלכודת המידע ומפסקים להיות עקביים, פעם הם טכנים, פעם הם פודמנטאלים, פעם מתמטקאיים.

השוק הוציא הודעה חיובית והוא מתעלם, נעבור לפוליטקה בוא נדבר על רוסיה, השוק מתעלם מרוסיה בוא נדבר טכנית, אנחנו ב-ZoharTrade עקביים בלהיות טכנאים שיפוטיים. ומקפידים על הכלל הראשון בבניית אישיות הסוחר וזה:

Trade What  You See, Not What You Think/Fell 

ומכאן גם הפעלנו את טריגר של השורטים של המניות מהסקירה השבועית עם חציית הנמוך בטקטקית ניהול עמדה צמודה (מימוש יעדי רווח ביעד רווח ראשון על-מנת “לאפס” סיכונים וקבלת הכוח הנפשי למקסם).שני העמדות עבדו יפה מאוד BBBY ו-COH יצאו מסיכון והתיק התחזק בעוד שני עמדות חסרות סיכון היכולת להכיל את התנועה מטה כעת ככל שיתפתחו קלה יותר.

חלונות הזמן לפעמים לבצע פעולה הם קצרים, לכן חשיבות הבנת המצב והגדרת ההזדמנות כל זאת למען הרגע שבו הכל מתאחד לשלם שאנחנו מחכים שתהיה לנו היכולת ללחוץ על ההדק ומכאן המושג טריגר.

מלבד לדבר על הקיים אנו ודאי רוצים גם לדעת תמיד מה המצב נכון להיום?, אז מדד ה-EPR שלנו כעת עבר לצד השלילי אם כי הוא לא מצביע על מיקום איכותי להצטרפות. מצב המגזרים מופיע לפניכם יחד עם המדד.

חזרנו למצב שבו מפות הזמן הרבעונית בקניות יתר, המפה החודשית שורית, השבועית אני מאחד את 2 הברים האחרונים של השבועית לבר אחד (בגלל הבר הפנימי) מה שמעיד ודאי על חולשה והמפה היומית אותה אנו סוחרים פה, דשדוש רחב, תנועה יורדת החלה מי שהצטרף בזמן נהדר ומי שלא יחכה להזדמנות הבאה.

ביום ראשון הקרוב 11.05.2014 יתקיים עוד כנס שלי, בוא אני תמיד מעביר שיעור מנסה לתת כידוע לכם הצצה לאנשים לתוך עולם המניפולציה, מי שלא היה ודאי מוזמן להירשם ולהגיע, אני בטוח כי אצליח לחדש לך דברים אשר יועילו לכם בהמשך דרכם בכלל.

הכל בסוף בעיני המתבונן הטיב להגדיר זאת – ג’. ד. סלינג’ר “העניין היחיד של האמן הוא ליצור איזה סוג של שלמות במונחים שלו ולא של אף אחד אחר”.

נסיים עם עבודה על קליפ חדש של אחת הבוגרות שלנו אבישג אור אפרתי וענזור לה להפיץ את הקלייפ ובהחלט נחמד לצפות בו https://www.youtube.com/watch?v=Xfw4u5HXzQU

יום מזהיר ומוצלח – Zohartrade

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross