הרגלים, סקירה יומית 14-07-2020

מדד התחבורה מייצר מדרגות

הרגלים

“אנחנו מייצרים הרגיל ואז ההרגלים מייצרים אותנו” כתב המשורר ג’ון דריידן ואז עולה השאלה האם הרגל הוא דבר טוב ומשרת או דבר מעכב ופוגע?

הנושא או השאלה נראים פשוטים, אך אני רואה בנושא ההרגלים מפתח להצלחה שלך, מכאן חשיבות השאלה.

מכיוון שהרגלים נוצרים לנו בשני אופניים בצורה מודעות ובצורה לא מודעת, הרגליים לא מודעים יוצרים טייס אוטומטי שלא בהכרח שייך לכיוון הטיסה שלנו לעתים אף הפוך לה.

לעומת הרגל עם מודעות מייצר טיסה מכוונת יעד. הסוד שקודם להרגל הוא מודעות, מודעות היכן אתה נמצא ולהיכן אתה רוצה להגיע – דע מאין באת ולאן אתה הולך” זה מתחיל ב- דע, לשון מודעות.

תהליך המודעות מורכב משני שלבים, השלב הראשון הוא שלב זיהוי הרגלים קיימים, עליך לזהות אילו הרגלים קיימים בך, בשלב שני לשאול את עצמך, אילו הרגלים משרתים אותי להשגת יעד או מטרה ואילו מהם מעכבים או מכווני טיסה לכיוון הפוך.

שורת המשורר שפתחנו בה היא פיצוח סוד חשוב, חשוב לשמור על המודעות הזאת “אנחנו מייצרים הרגלים ואז ההרגלים מייצרים אותנו”.

יש חשיבות גדולה לבחינה מתמדת של השאלה אילו הרגלים יש בי כרגע ואילו מהם משרתים את היעדים שלי?

השלב הבא? גמישות.

מיד לאחר שהבנת אילו הרגלים משרתים ואילו אינם משרתים יעדים בעולם המסחר, נדרשת הגמישות השכלית והמנטלית ליצירת הרגלים חדשים.

מצב השוק

הרגל חשוב כאמור בשוק הוא בו זמנים לראות את התמונה הגדולה והקטנה, על מנת להבין את ההקשר שבו הדברים קוראים, להקשר יש משמעות משתנה.

מבט כללי על השוק דרך מדד התחבורה מזהה עוגנים של הקונים שבהם הוא מייצר במדרגות העלייה, כל עוד המדרגות נשמרים, נוכל להתייחס לשוק בצורה שוורית.

השאלה המרכזית היא ברגע שאחת המדרגות תשבר האם היא תיצור השפעה על התמונה הגדולה של בחינת המחירים של חודש מרץ? או שישנם עוד אפשריות? ודאי שישנן.

סיכום

חשוב לשמור על מודעות וגמישות על מנת לוודא שהטייס האוטומטי לוקח אותנו לכיוון הנכון, על כן מדובר בתהליך אין סופי של עשייה והתבוננות ובכל פעם בזווית ובכלים אחרים, התבוננות קבועה ומקובעת יש בה סכנה.

סכנת הרגל המייצר אותנו, על כן אני מציע לך להביט מדי פעם על השוק דרך עוד זוויות מבט ולא ליפול לקיבעון המבט הקבוע, השוק הוא רב מדדי ובכך מאפשר לנו ומחייב אותנו לנקודת מבט נוספות – כגון התנהגות מדד התחבורה.

אסכם בדברים נוספים של המשורר, דברים הנועלים את הנקודה שרציתי לומר הבוקר, All Objects lose by too familiar a view

להצלחתך – זהר

נ.ב

משימה: יש לקרוא מחדש את הסקירה הבוקר ולהחליף את המילה הרגלים במילה מחשבות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross