סוף יום 29.04.2014

חולשה ניכרת הן בקצב, הן בגודל הבר והן בהמשכיות התנועה
חולשה ניכרת הן בקצב, הן בגודל הבר והן בהמשכיות התנועה

חודש עברי חדש, נפתח בחודש טוב ומבורך שיהיה לכולם ולנו…חודש טוב

ההודעה לפני המסחר קרובה לצפי ואין שום רמז לגבי היום בטח אין איתותים שליליים בהוויה של הפתיחה, אפקט שהזכרתי אתמול על מניה NOK בא לידי ביטוי במסחר (הודעה על קניה חוזרת, חלוקת דיבידנד ושינויים בהנהלה) כמו בעוד מניות שפרסמו וזה בהחלט יכול להיות שיעור נחמד לעתיד כיצד להתייחס לפרסומים מהן אלו.

אך היום כולו מאופיין באנימיות רבה ככל שהזמן עובר, קצב ומחזור העסקאות נמוך מאוד, מצב שמאופיין או בעת של חוסר ודאות או לקראת פרסומים חשובים, הצפי של אתמול היה ליום חיובי וחזק מעלה, בר דחף שכזה לא הגיע והדבר מעיד על חולשה רבה בשוק.

התמונה לי ממש ממש קשה לראיה ארוכה מעבר לחותם האף מצד אחד שוב מפות גדולות שוריות, מצד שני השוק בקונסולידציה ואולי אפליו סטגנציה של התנהגות המחיר (כניסה לתרדמת ואחריה התעוררות נעשית לרוב בדרך של מניפולציה, מסוג של השוק בועט בכיוון אחד על מנת ללכת לכיוון השני בסופו של דבר), שיטת המסחר אז היא לראות מה השוק בונה לאחר הבעיטה ולא כיוון הבעיטה.

נתונים חשובים בנושא אבטלה והיקפי הרכישה החוזרת יהיה להם מרכז כובד היום על המסחר יחד עם המשך עונות הדוחות, מעקב אחרי התוצאות ביחס לצפי והוון השוק את ההודעות יהיה עוד חלק בפסל של לנסות להבין את פני הדברים.

אני מקווה שפני הדברים ברורים היכן אני נמצאים במרחב ואת הקושי שיש לי בדבר האם התחיל התיקון המתבקש או שהתמונה השולטת במפות הגדולות עדין רלוונטית, אני מצרף לכם גם מפה של פרופיל שוק רבועני למבני התצורה.

אם נושא ההמתנה לא ברור, אז אשתף אתכם בפתרון אותו זכיתי ללמוד מהשף, בפסח השנה כשעשה סדר בביתו והחליף מוצרי חשמל בין השאר מקרר,  הוא הוריד את המקרר מטה כשבוע לפני הפסח. בתקווה שמשהו יבוא וייקח אותו משם (היה נקי ודי שמור בסה”כ ואפילו עדין עובד ושמיש) הימים עוברים ואף אחד לא בא לקחת, חשש שיקבל דו”ח מהרשות חיכה עוד כמה ימים בסבלנות ועדין המקרר עומד באותו מקום ליד הגזם השכונתי, קם בבוקר הדביק מודעה על המקרר למכירה בהזדמנות 1000 ש”ח, תוך חצי שעה המקרר נעלם, שאל אותי “הבנת” בקשתי שיסביר, הסביר “עת לחכות ועת לעשות”.

יום מזהיר ומוצלח, שנזכה להשכיל לפעול בעת הנכונה.

1743717_482954825164490_979010730_n

 

 

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross