סקירה יומית 6.12.19 – משה די כבר

סקירה יומית

לרוב לפני הודעות בעלי רמת חשיבות גבוה המחיר אינו נע ומייצר שינוי, מזכיר כי כסף מצטרף למה שקורה ולא מנחש את שיקרה. היום יתפרסמו נתוני האבטלה רק אי עמידה בצפי תיצור שינוי דרמתי.

על כן אין לי רבות לחדש מהיום להיום על השוק – נמתין לסיום השבוע ואז נוכל לסכם את המצב הנוכחי.

טדי קספרוב של עולם העסקים

טדי שגיא בעיני הוא גאון, מחשב על של איש עסקים, בכל פעם שיש לי חלון הצצה קטן לדרך בה הוא חושב מתנהל אני נפעם מקבל עוד שיעור ועוד שיעור.

היכולת שלו לזהות תחומים צומחים להצטרף אליהם בעמדות מפתח מצד אחד והיכולת שלו למכור בעת מיצוי תמיד מעוררת השראה.

לפני כשבועיים חברת קייפ שלו רוכשת את LTMI חברה אמריקאית המתמחה בהצפנת של מידע דיגיטלי וגלישה אנונימית. בצורה הזאת היא ממצבת את עצמה כמובילה בתחום הצומח.

ההבנה כי צמיחה בהתקפות הסייבר יחד עם תקנות רגולציה נדרשות GDPR משמשות לו קרקע פורייה לצמיחה – שוב הוא בין הראשונים לזהות צורך ולהיות שם מוביל. במשחק השח של העסקים בעיני הוא קספרוב.

להיות סוחר או להיות בפוזיציה

משה די כבר היא קריקטורת היום – מזכירה לי תמיד את מי שמאשים את השוק או אחרים בדברים שקוראים לו, הבוטים, הרובוטים… טרמפ אמר או לא יודע מה, אתמול אף אחד לא אמר כלום וטבע ירדה 5%, בהמשך נבין למה, הכסף לא טיפש תמיד יש סיבה להתנהלות זכור זאת, גם אם זה חשש לרגע.

נקודת מבט על החיים

רבים מפרשנים כותבים על השוק או מנתחים אותו, ככל שאתה עוקב אחרי לאורך זמן אני תמיד אומר היחידי שצודק ומגיע לו להרוויח הוא זה הנמצא בפוזיציה – במילים אחרות בתוך עסקה.

לא דומה העיסוק והניתוח של הדברים כשאתה מביט מהצד – רק מי ששם את כספו היכן שפיו הוא בעל יושרה ויכול באמת להבין את הרגש והתחושות היורדים ועולים יחד עם נשימת השוק.

רק מי שבאמת סוחר יכול להבין את האמירה שלי שאומרת כשהשוק סגור אני מרגיש כאילו דופק העולם נחלש – או את הדימוי הממחיש את הדברים בין נסיעה ברכב לבין רכיבה על אופנוע כפי שעולה מהקטע המדהים מתוך הספר “זן ואמנות אחזקת האופנוע”

“בנסיעה על אופנוע רואה אתה דברים בצורה שונה לגמרי משניתן לראותם בכל דרך אחרת. כשאתה במכונית, מצוי אתה כל הזמן בתוך תא, ומאחר שאתה מורגל בכך, אינך תופס שמה שרואה אתה מבעד לשמשה אינו אלא עוד ממראותיה של הטלוויזיה. אתה צופה פסיבי, בעוד הכל נע מולך בחדגוניות, כשהוא נתון בתוך מסגרת. בנסיעה על אופנוע נעלמת המסגרת. אתה נמצע במגע הדוק עם הכל אתה ב-ת-ו-ך המתרחש, ולא עוד צופה בלבד, ותחושת הנוכחות היא מהממת.”

 

שבת שלום – זהר

 


נ.ב.

זהו נגמר הזמן, מקומות אחרונים בשבוע הבא מתחילות 2 ההכשרות פרונטליות, קורס מסחר אומנות ומיומנות המסחר במניות כמקור הכנסה עצמאי – או במילים אחרות כיצד לנצח את כל היועצים שסביבך ובנוסף נפתחת הכשרה מתקדמת של מסחר בחוזים עתידיים.

ככל שהנך רוצה להצטרף כתוב לי כעת במייל חוזר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross