סוף יום 18.05.15 – חם שם בחוץ

כשאין מוכרים
כשאין מוכרים

קו ההתנגדות היומי נפרץ, המחזורים לא משכנעים אין העצמה והברים הולכים וקטנים, אך מבחינת מפה יומי קו ההתנגדות נפרץ. כך שודאי שאם עד אתמול לא חשבנו מכירות היום ודא שלא נחשוב מכירות.

הרבה פעמים אני נשאל מה יקרה אם כולם ילמדו אצלך וכולם יפעלו  בדרך דומה, התשובה היא חיובית. אז איך בכל זאת ממשיכות להיות עסקאות חדשות, הדבר נובע מהתנהלות במפות זמן שונות היוצרות ניגודים ומפרשנות שונה לאירועים חדשים והדבר האחרון והמכריע הוא תגובתנו הריגשית לגודל  מסויים כגון כמות או גודל רווח / הפסד.

כך לדוגמא לניגוד שיכול להיווצר. פריצה ביומי יכולה תאורית עד סוף שבוע להסתיים בפריצת דמה בשבועי. אז יש ניגוד בזמנים, ודאי שבהרמוניה הכי קל לעבוד, כך שאתמול הרוב ניסה לקנות את השוק, אך כאמור החשש ניכר בתמונה באופן ובכמות של הפועלים.

בסופו של דבר המיומנות היא בהבנת כלל המרכיבים והפיכתם לסיפור אחד שלהם והכוח הנפשי לפעול על-פיו או לחלופין להודות בטעות הבנתנו את הסיפור.

אנשים חושבים שהקושי בחיים הוא במציאת מחשבות ורעיונות חדשים, הקושי מתחיל עוד קודם באי היכולת שלנו לזרוק מחשבות וסיפורים ישנים שאנחנו מספרים לעצמנו או כפי שכתב מי שצטטתי אתמול ג’ון מיינרד “הקושי לא טמון בפיתוח רעיונות חדשים, אלא בהשארת רעיונות ישנים מאוחר.”

הפינה בשוק לא פשוטה (לי לפחות) אם כי לרבים הוא נראה פשוט, הקושי הוא במציאת איכות נדרשת אותה אני מכיר לפעולה החלטית. הפתרון הוא רק סבלנות ולהמשיך לסחור את מה שרואים ולא את מה שחושבים.

זאת כמו עוד דברים שאנו עושים ונעשה, נמשיך כל עוד…

יום מזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross