סוף יום 13.05.2014 – זכרו את שאמר אלכסדר פופ

ZoharTrade EOD pic
ZoharTrade EOD pic

יום האתמול ודאי חיזק את שחשבתי אתמול ולא החליש, אומנם נוצר גבוה חדש והדשדוש נפרץ אולם הוא לא קיבל תמיכה וגרר פנימה המוני קונים ואפילו נסתיים “בקול ענות חלושה”. התסריט שהשוק יחזור לתוך ה-Range לא השתנה ומבחינתי דחף מטה היא הזדמנות לעוד עמדת מכר חדשה.

בהכרותי עם השוק נדיר שהוא יעניק תמונת מצב ברורה ופשוטה ויכול להיות שאת החזרה ל-Range יעשה בעוד מניפולציה או שניים בדרך, אולם מי שנמצא במוד של “סוחרים את מה שרואים ולא את שחושבים או רוצים”, אין לו חופש בחירה במקומות הללו והוא צריך לנכון ולפעול ולשלם את מחיר הטעות (הדברים היחידים שיש לנו יכולת לשלוט בהם במסחר הן המקומות בהם נכון לפעול וגודל הטעות).

המשך תנועה מעלה לא ישנה את דעתי רק ידחה אותו ליחידת הזמן הבאה מפני שהוא ימשיך ליצור תנועה עולה רציפה שברירת המחדל שלה היא חזרה לטווח. נכון שאינדקטור ה-EPR שלנו מראה ערכים חיובים וגבוהים, אך אני מזכיר את שאמרתי אתמול האינדקטור אינו מזהה שלב חיות ומי שיודע לזהות שלבי חיות יודע שבשלב הנוכחי נכון למכור התנגדות כאמור בשלבי איסוף / פיזור.

עמדות קיימות ימשכו וינוהלו כל עוד, התבוננות במפה החודשית המצורפת מראה פוטנציאל תיקון עד לרמה של 1583, נקודה שיכולה לעזור להגדיר מערכות יחסי סיכוי סיכון בעמדות מכר מבוססות על פוטנציאל השוק ואף כיעדי רווח.

לפעמים אני כותב משהו ולא מבינים אותי, כך קרא אתמול ולא אנסה להסביר כאן המאמן שלי בחוג לקראטה במתנ”ס סון טסו אמר לי פעם “ראשית חכמה למנהיג כי הוא שיקבע את הדוגמה.”, צר לי מי שלא הצטרף ליחול שלי “אמן כי יצא זכאי” לפעמים היחול הוא לאחר אבל מכוון בעיקר אלינו.

יום מזהיר ומוצלח – זהר ליבוביץ

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross