סקירה יומית (02.02.16 eod) – מחלק לכם פירורים

סקירה יומית
היפוך מטה במקום של obv הכניס את המפה היומית למאבק

סקירה יומית, פתחתי באמירה שרוב האנשים עסוקים במניות או סחורות המוזכרים בחדשות והמופיעות ברוב המדיות. לרוב לא רואים או לא מרגישים מה קורה מתחת לראדר שמעבר לגודל העדשה, זה בא לידי ביטוי בהמון דרכים (זאת כמובן חלק מהמניפולציה של השוק), דוגמא בולטות אחרונה היא המסחר על הנפט, בימי עליה כותרות גדולות ובולטות ואנשים אצו רצו לקנות בימי ירידה מצטברת של מעל 10% במחירי הנפט ולא שומעים על כך כמעט אלה בכותרות משנה ואלה שקנו ופעלו נדמו (כל זאת נאמר מבלי להביע עמדה על עצם הפוזיציה עצמה על המנגנון והמהות המניעה אנשים לפעול).

ואני מכיר אחד או שניים לפחות שפנו אלי בהתלהבות ואף קנו החל מיום שישי לא רחוק את הנפט בגלל הכותרת החיובית ולא נשמע קולם כעת כשהמחירים יורדים. עוד ביטוי לגדול עדשה וגודל חייהם, כמו כן אני מוצא המון סוחרים במסחר התוך יומי והיומי החוזרים לאותם מניות ברשימת הזכרון שלהם שצרובה מתוך ידיעות כאלה או אחרות שעולות לאחרונה.

מי שמכיר את תפסתי יודע שהדרך כיום שהשוק מזרים אלינו המון המון פסולת של מידע ומקיים עלינו כל היום מניפולציה היא בדרך של לפעול הפוך במקום לתת למידע להגיע אלינו, לפעול אנחנו בצורה אקטיבית בחיפוש ע״פ צורך.

חיפוש כזה יכול לעשות רק מי שמחזיק בשיטה ובדרך חשיבה, כגון שיטת הסינון והעבודה הרב ממדית שבה אנו נוקטים. המאלצת אותנו לפעול בצורה אקטיבית כלפי מידע ולא לקבלו בצורה פאסיבית.

המצב הנוכחי : מאבק בשוק! על מרכז הבר החודשי. מביא אותנו למצב שבו נמתין להכרעה על-מנת להצטרף אליו. ועדין התצורה והאופן בעלי חשיבות עליונה בגלל פוטנציאל הדשדוש ברוחב הפעילות של חודש ינואר. שוב חוזר כאן חשיבות הסינון וההבדלה האיכותית בין מניה ומניה בבחירה שלנו את הפוזיציה הבאה – אנא הקפידו לחפש את הדבר הבא ולא לקבל מן העדשה את הדבר הבא.

חליל ג׳ובראן אומר ״כל מילותנו הם פירורים שנפלו משולחן מחשבתנו״ יפה היא כתיבתו אני חוזר וקורא מדבריו ושירתו

כעת אתם מבינים את הביטוי שאני אומר מדי בוקר: ״חולק עמכם פירורים.״ – יום מזהיר ומוצלח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross