סוף סוף הבנתי – סקירה יומית 27.07.16 סוף יום

מניפולצית הזמן
מניפולצית הזמן

אין לי חידוש טכני להוסיף לכם, אוכל רק לכתוב כי “לקיחת האויר” ע”י השוק יאפשר לו את התנועה הבאה. השאלה הנשאלת כמה אויר נחשב ללקיחת אויר, אחד הסימנים למספיק – הוא שהממוצע הנע מדביק את הפער שנוצר בינו לבין המחיר מזמן קניות היתר, כך שאתם רואים את הממוצע הקצר מגיע, לתיקון בזמן ומאפשר את המהלך הבא.

עונות הדוחות וההודעות המציפות את השוק יום יום יוצרת רחש בחש שעדין לא משפיע על השוק בצורה מצטברת, שימו לב שגם חברות שהוציאו דוחו”ת טובים צפי המשך שלהם הוא זה שמשפיע, הכמיהה לעלעת רבית עשויה לחזור, הדולר נחלש ומאפשר לשוק פוטנציאל של המשך צמיחה – מדהים כמה השוק דינמי וכמה גמישות מחשבתית נדרשת בהתנהלות המצטברת ומעל הכל היכולת לחבר את כל הנתונים למסקנה נכונה אחת.

נשאלתי אתמול כמה חברים יש לי, זה גרם לי לעצור להרהר/ערער אנשים רבים מלווים אותי בחיי, היו אנשים שנעלמו מחיי (חלקם מבחירה חלקם שלא), נסיתי לחשוב תוך כדי מה זה חבר שאני הרי מוקף בהרבה אנשים בקרבה כזאת או אחרת ובחרתי בסופו של דבר את ההגדרה של פורד “החבר הטוב ביותר שבי הוא זה שמוצא את הטוב ביותר שבי”, זה הצחיק אותי כי זה הביא אותי לתובנות מידיות כמו שהשוק הוא חבר מדהים, התלמידים שלי הם חברים מדהימים וע”פ ההגדרה אפילו “האויבים שלי” הם חברים שלי. ישנן כאלה מיוחדים במיוחד הן ודאי מודעים לכך. עצוב על אלו שנעלמו עם כי גם במרחק העלמותם מוצאים ממני את הטוב ומודה ומברך את אלה שנשארו.

יום מזהיר ומבורך לכל החברות והחברים שלי – זהר

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross