תמונת מצב סוף יום 22.09.2014 – מצטרפים ל… Zohartrade

פחד גבהים
פחד גבהים

ממשיכים להצטרף, התחלנו את הסקירה השבועית בכך שנכון שמגמות המפות הגדולות הם עולות, אולם לעולם לא נפעל נגד כוחות השוק הנוכחיים, זהו כלל בסיסי אצלנו. הידיעה “מה לא לעשות?” מתחילה לא במסחר נגד המגמה כי עם במסחר נגד התנועה, יום שישי נכנסו מוכרים וסיימו בשליטה על היום, הייתה סבירות גבוה שהתנועה היורדת תתחדש עם תחילת השבוע ומכאן נגזר מוד העבודה שהגדרנו בסקירה.

מניית MAT  הגיעה ליעד רווח ראשון דרך שיא יורד חדש ובכך אפשרה לנו לעדכן סטופ וכעת למקסם את התוצאה, כך התחילו לעבוד גם שנים מתוך שלושת המניות הנוספות של הסקירה, כך שהגענו ערוכים כראוי לכל תנועות השוק בהרכב חסר הסיכון והגדלתו עם התנועה הנוכחית. (STJ STX URI)

מקומו של המחיר חזרה בתוך הטווח ובמרכזו מאלץ אותנו היום להמשיך את הקיים אולם לא לפתוח כלום חדש בעמדות קניה, עד אשר נראה כיצד המחיר מתייחס לטווח הנוכחי.

מרגש אותי בכל פעם הניסיון לסנכרן את עצמי עם השוק ולהיות רגיש לכל נים של זרימה בתוכה, תחושת האיחוד מענגת ומרגשת, אף כי לעיתים לוקח זמן להתחבר ההתמדה מביא לכך בסופו של דבר והשוק יודע לפצות בהתאם על חשיבה והתנהגות נכונים.

שוב ושוב אנו רואים כי הכלל של מצטרפים ל… ולא מנחשים את.. הוא הכלל המשרת והמביא לתוצאה, מזכיר לכם שהגדרות המיומנות היא היכולת לזהות תהליכים בסמיכות להתהוותם והיכולת להצטרף ולהתנהל בהתאם.

הרבה פעמים שואלים אותי מה ההבדל בין ידע למיומנות ואומנות, זה מזכיר לי את דברי השף שבא לחזק את התייחסותנו לעולם המסחר שאמר “ידע הוא לדעת שעגבנייה היא פרי, חוכמה היא לא לשים אותה בסלט פירות ואומנות ומיומנות היא לשים אותם בסלט פירות” כשמבינים את החוקים אין חוקים.

אגב רציתי לחדש לכם משהו לפני החג היפופוטומונסטרוססקויפדליפוביה הוא הפחד ממילים ארוכות, למרות השגאיים ולמרות השגיאות ולמרות הקושי בהליכה… ממשכים ללכת -יום מזהיר


The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross