סוף יום 25.09.15 – יותר קל לעצום עיניים, או בא לי תות

פטיש על רצפה כפולה עם פריצת דמה לרוב יצור תנועה הפוכה
פטיש על רצפה כפולה עם פריצת דמה לרוב יצור תנועה הפוכה

הרצאות רבות שמעתי וגם על בסיסם בניתי הראות מהגבילות את עולם המסחר למחשק ה-bj זהו המשחק היחידי שיש לשחקן סיכוי לנצח את הבית במקרה של ספירה שהיא לטובתו, לשם כך הוא נאלץ לדעת לספור קלפים ושהמקום יאפשר לו לעשות זאת, ברור שהבית לעולם לא מאפשר לשחקני הקאזינו לעשות זאת. אולם כפעילים בעולם המסחר מי מפריע לכם לספור קלפים, סוחר כל הזמן סופר, הספירה אתמול הצביע שהמאזן בקופסא הוא נגדנו, אז לא פעלנו.

סיום היום יצר בשפתנו ״כניסה של כח נגדי״ ודחף היום עשוי ליצור תנועה עולה על תבנית של רצפה כפולה, תראו איך בשניה סמני השלילה יכולים להפוך לסימני חיוב ולמה סוחר טוב תמיד רואה לנגד עיניו את כלל האפשרויות ומנסה ודאי לדרג את הסיכוי והדאות של כל אחד ובהתאם לכך פועל, אך רואה את כלל האפשרויות לנגד עיניו ואינו מוטה דעה לכאן או לכאן, היה שקט כמה ימים ממקהלת השורים, הם בהחלט עשויים להתעורר בחזרה.

צריך להיזהר בזמן הדיבר ודאי בזמן הכתיבה כבר נאמר ״העט חזקה מן החרב.״ אדוארד באולר לייטון, חייבים להיות ערניים ולא טוטאלים בשיר של גון לנון הוא שר ״לחיות זה קל כשהעיניים עצומות – לא להבין דבר ממה שאתה רואה.  ” Strawberry Fields Forever”

ממשיך לשיר ולפקוח עיניים – שבת שלום מבורכת ומתוקה וחג שמח

The Beatles - Strawberry Fields Forever

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross