סוף יום 14.04.2014

השוק סגר בתוך אזור ההוגנות
השוק סגר בתוך אזור ההוגנות

 

שוב הבנת פרופיל השוק, מיקומנו במרחב עזר לנו להגדיר את הגדרת ההזדמנות, מניות שפתחו בפער מטה היו הקלות ביותר למסחר בתוך היום, אם כי ביום שהוא ברור אז גם כל היתר, היום החל בפרסום הודעה חיובית השוק נע מעלה ולנו כסוחרים שיפוטים הוא מביא לסוג של הקלה קטנה בדבר אי המשך הדרך דרומה.

במיוחד לאחר שסגר בתוך “אזור ההוגנות ” (בתוך הקווים הצהובים) ומעל הקו האדום שזהו הקו התחתוןן של “אזור ההוגנות” המתפתח כעת. פניו כעת אל אזור 52 המכשלה שעומדת לשוק בדרך היא הקו התחתון של אזור הדשדוש השבועי, חצייה שלו ללא התנגדות ודאי תסמן כי הדרך צפונה עדין פנויה ועל החולשת של התיקון הנוכחי בשוק, (חזרה והיפוך מטה מתחת לקווים תאותת על חזרה למגמה יורדת).

במישור החיובי צפונה חזרה ובחינה של קוים אלו והתמכות עליהם תגדיר לנו מסגרת עבודה של דשדוש רחב של 70 נקודות בהם ניתן לעבוד על פנימיות הדשדוש, כללי הדשדוש הם פשוטים קנה תמיכה מכור התנגדות. למרות התנהגות של השווקים במזרח בלילה סנופי עדין נשאר באזור הסגירה של אתמול מה שמחזק את מהות הסגירה בתוך הטווח.

השוק הוא ביטוי של התנהגות של אנשים, קשה לעזוב הרגלים (אזורי דשדוש) ורק לאחר מסע במדבר והשתחררות מהרגלים (בשפת השוק זה נקרא ליצור “סיבה” במילים פשוטות דשדש שנמשך מאפשר תנועה למקום חדש) ואיך שהוא יוצא למסע קושי קטן מביא אותו לנסות לפחות לחזור למוכר והידוע… כפי שקרה אתמול, השאלה הגדולה האם בא לבחון לרגע או היציאה למסע הייתה מוקדמת.

אנו נמשיך גם השנה לצאת מסביבת הנוחות ולהמשיך מסע של הלימוד תרגול ועשייה, בסוף המדבר מחכה ארץ מדהימה (אני יודע התעוררתי לתוך אחת כזאת), ניתן ללמוד הרבה מהשוק על הדרכים להגיע למקומות חדשים בחיים.

חג שמח

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross