סוף יום 09.10.2014 – המקום הסדור ביותר בכאוס הוא בקצוות

spx10102014
זהר ליבוביץ – ZoharTrade

חג  שמח, לא אכנס לכל התכנים של מצד אחד הפרוטוקול והמצד שני דברי פישר אתמול, תראו כמה השפעה יש לאיש אחד על חיינו בשנים האחרונות. בכל מקרה אתייחס לדברים מהצד הטכנאי השיפוטי או ההתנהגותי של המחיר.

בדרכים שונות מצאנו כי המחיר נמצא באמצע אזור הטווח וזהו המקום האקראי ביותר והתנודתי ביותר, דבר שהגדיר את אסטרטגית המסחר שלנו והיא  להמתין לגדות ולמקסם את הקיים. (על כן לא פתחנו עמדנו חדשות אלה מקסמנו את הקיימות שאגב כולן עמדות מכר).

דבר נוסף לבוגרי הקורסים האחרונים, שימו לב שוב איך הרמונית הזמן שומרת עלינו ואיך כל עוד שלושת ממדי הזמן בתנועה יורדת לא נכון לחפש עמדות קנייה, האסטרטגיה אומנם לא מתאימה לזמני דשדוש אך בעיקר תשמור עליכם בכללותה ולא תזיק לכם. עדיף להפסיד עמדה במובן שלא להיכנס אליה מאשר להיכנס לעמדה שגויה.

גדרת המצב לתפיסתי לא השתנתה, סמנים הולכים ומצטברים של תנועה צדית או התחלה של תיקון חודשי  ועל כן ההגדרה ההזדמנות שלי היא כרגע לפעול בגדות עם ההעדפה לעמדות מכר, ייתכן כי אקנה תמיכה בחצי רמת סיכון ואהיה מוכן לשלם את מחיר הטעות באם השוק מסיבה כלשהי ימשיך אולי עוד רבעון צפונה.,

הגדות הבסיסיות מוגדרות בגבוה/נמוך הרבעוני או סביבם כקווי ציר, או לבוגרי החוזים ומנתחים את השוק בעזרת MP  האזורים הנוצרים שם מדויקים יותר ואני אעדכן אתכם בהתאם, פרופיל חודשי ורבעוני בהחלט מהווה מפת עבודה טובה בזמן זה.

אלה זמנים נהדרים לנו סוחרי המסחר התוך יומי ואנו בעיקר נמשיך לעקוב על פרסומים שאחר וטרם המסחר שמתבצעת בהם פעילות חריגה כאפשרות לביצוע עמדות יומיות חדשות.

התמקדות או התפזרות היא עניין של אינטליגנציה בעשייה בשווקים או להזכיר לכם את דברי וורן באפט “גיוון נרחב בהשקעות נדרש כאשר המשקיעים אינם יודעים מה הם עושים.”

ממשיכים להיות ממוקדים במטרה – חג שמח

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross