האם השוק הוא כוכב נופל [סיקרה יומית 03.03.17]

כוכב נופל (אינדוקציה של היומיים האחרונים)

האם השוק מייצר כוכב נופל?

ראשית אני רוצה לפתוח בתודה לצוות המדהים שלי שמלווה אותי, תודה עליכם!

מדהים לראות איך משפחה מתבססת וצומחת, מדהים ומרגש לראות איך עוד ועוד בוגרים באים הביתה בכדי להעיד ולהסביר פנים לאורחים והמצטרפים החדשים, מדהים איך בוגרים מביאים עמם את בני משפחתם בכדי שיראו, בכדי שילמדו גם, מדהימים הם העדויות שלכם על העשייה והדרך שעברתם מלפני הלימוד ואחריו.

אני בטוח שעוד דור של אנשים טובים הולכים להצטרף לעולם המסחר ובכל מקרה אני מתכנן עוד ועוד פעילויות למענכם כבוגרים בעת הקרובה.

הישג ענק הוא להגיב באותה צורה כאשר מנצחים או כשאר מפסידים (כריס אוורט ללויד), עושה חשבונות נפש לרוב אחרי אירועים, זה טבוע בנפשו של הסוחר, אני יש לי נטייה להלקות את עצמי במה שצריך תיקון, אך הבנתי שבלא הוקרה את הטוב לא אוכל לתקן את “הרע” – אז זה מתחיל בבוקר של הוקרה.

וודי אלן האהוב עלי אומר “80 אחוז הצלחה זה להיות נוכח”

דבריו מבחינתי מסכים את חשיבות הנוכחות בכל דבר ודבר שאתם עושים בחיים, בטח במסחר כשאני נוכח אני מצליח לרוב כשאני לא התוצאה בהתאם – ממשיכים ללטש ולהתמקד ולהגיע לכל נוכחים ומחוייכים (עלי להוסיף במיוחד לעניין החיוך והשמחה שלעיתים בורחת לי לרגעים).

גם השוק לפעמים יכול להיות כוכב נופל, כפי שעולה מהתמונה הנוכחית במקום של קניות יתר זה מקבל משנה תוקף האירוע במרחב הנוכחי.

זה לא הופך את השוק לרע, אבל אני חוזר למודעות המרחבית תהיה תוצאה מכריעה לתוצאות המסחריות שלכם, לא בכל מקום נכון להצטרף לשוק, ברוב המקומות לא נכון, תביטו על הרצף הלינארי במגזר הבריאות כדוגמא

עם זאת תזכרו תמיד כי תיקון הוא תמיד בריא הוא מאפשר את התבססות של השוק והחיים בנקודה חדשה ויש להבין אותו לא כדבר רע אלה כחלק מהנשימה ונשיפה של השוק כשהוא חי ומתפתח.

פתחתי בתודה לצוות מסיים את הסקירה בכך שאני מוקיר את בוגרי והצוות על העשייה והדרך שלכם במסע החיים הנפלא של להיות סוחר מיומן.

שבת בפתח עת מנוחה

שבת שלום מבורך מתוקה ומזהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross