הנפט. מעצרים בסעודיה או חוסר איזון במחיר. סקירה יומית 07.11.17 התנהגות מחירי החוזה על הנפט

החוזה על הנפט

אנרגיה

לפני כשבוע באחת הסקירה סקרתי את מצב מניות הנפט, בכדי לנצל את הבמה לכתוב לכם בשני עניינים הראשון שבהם היה אנרגיה חיובית, השני שמתהווה הזדמנות בנפט לקנייה.
תמיד טוב לראות את אשר ראית ואת התוצאה, באותה מידה נכון לראות מה לא ראית, צרפתי לך הזדמנות לראות כיצד נוצרת תבנית דגל שורי בתוך תהליך מתפתח ואת התוצאות שהיא שייצרה כפי שחשדתי.
אגב ההסברים של העיתונאים הוא גל המעצרים בסעודיה, ההסבר שלי הוא חוסר איזון בין כמות הקונים למוכרים המצטברת – זה עלול לקרא פשטני או נמוך, אבל זהו סוד גדול עניין חוסר האיזון.

מה חסר לאגו שלך?

לאגו שלי לא חסר כלום, אולי להיפך לפעמים הוא נכנס לאזור סכנה שטוב לו מדי, האזור הנוחות שלו זה אזור העיוורון שלי, בכל זאת מתוך העליצות שבדבר מה שחסר לאגו שלי כרגע זה עוד רבע אחוז של עליה.

מה היום?

הערב מפגש אינטימי עמי, נוהג חדש שאני מקיים בו אני מאפשר לקבוצות קטנות של נשים ואנשים לפגוש אותי להתקשקש על עולם של שוק ההון לשאול שאלות ולקיים דיון בכל עניין הקשור אליו. למפגש היום נשאר לו 2 מקומות, אם בא לך לשבת עמי היום, בוא, אני מזמין אותך אלי להיום.

טבע

לגבי טבע, כפי שתארתי בסקירה של אתמול קבלנו סימן ראשון אפשרי של מכירות קצה, הסמנים המצטברים שאחריו יספרו לנו האם נגמרו הירידות וניתן להתחיל לאסוף את במנייה בשלבי התחדשות הראשונים שלה, תגובה כמו אתמול בעיקר מאופיינת לאחר מכירות קצה, ככל שהעוצמה שלה מעלה תהיה חזקה יותר כך הסימן השני מצטבר לאפשרות הסיום של המגמה היורדת גדל, לאחר יש מבחן נוסף אותו אתר בסקירות הבאות.

לעת עתה נברך ביום מבורך מתוק ומזהיר

זהר ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross