ההבנה החשובה – סוף יום 13.01.16

פתיחת נסיעה ללא מעצורים
פתיחת נסיעה ללא מעצורים

ההבנה החשובה – ישנם כמה מדרגות של התבוננות על המצב (כאנשים לומדים), השואלים את השאלות הבאות, היכן וממתי ידעתי להפסיק לקנות? היכן וממתי ידעתי להתחיל לחפש למכור? לפעלתי? לא פעלתי? למה?

כל התשובות לשאלות הללו על-ידי כל אחת ואחד ממכם חשובה לעתידכם בעולם המסחר כולל התשובה “לא ידעתי או לא יודע”. דאי כבוגרי zt אתם יודעים את התשובות לפחות לשאלות הראשונות וזהו עניין מאוד חשוב ועמוק.

עניין נוסף שחשוב לחידוד אני מזכיר לחלקכם את הפחד בתחילת שבוע בהתייחס להמשך הירידות ושוב ושוב אנחנו מקבלים שעורים שרוב הזמן השוק ממשיך בשלו ועדיף לסחור את מה שרואים ולא את מה שחושבים..

המצב אינו נראה טוב ברגע נתון זה, אין קו חשוב שהשוק לא דרס, המונטום כפי שעולה מהתמונה רק עלה ולא רואים סוף (תיקון קטן וקצר אפילו ממה שחשבתי), אנו קרובים לנקודת מבחן גדולה והיא הנמוך השנתי (אתמול נשבר גם הנמוך הרבעוני 12/15), אין לי הרבה טקטית לחדש מי שמכר התנגדות באזור דשדוש עליון ומי שמכר את הסגירה של ה-6.1.16 כאשר פרסמנו השוק עובר לסחור את אזור הדשדוש התחתון ודאי ימשך למקסם אין סימני סיום! קרבה לתמיכה אינה מספקת בשלב זה לסגור שורט לבטח לא לפתוח לונגים, לעולם לא נצא כשכל תהוותנו בידנו ועדין אנו כל הזמן פועלים למקסם ע”פ וברוח “הכל עוד…”

הרבה פעמים אנשים שואלים הדברים נראים די פשוטים בדיעבד אז למה הרוב בזמן אמת לא עושה, כשוליה של תמאס אדיסון אנו עונה להם את התשובה לאותה שאלה ששאלתי אותו שעבדנו על כל מיני פיתוחים שלאחר מכן נראו מאוד פשוטים, כך הוא אמר לי “רוב האנשים מפספסים את ההזדמנות כיוון שהיא לובשת אובראול ונראית כמו עבודה.”, מי שהוריד לעשיה והיה מוכן לשלם את מחיר הטעות היום מחייך כל היתר אוספים את עצמם ולוקחים אויר בהתכוננות לפעם הבאה – הרוב ויתר

אכן הרוב לא למד אצל zt – ותזכרו השוק הוא אין סופי יהיו עוד ועוד הזדמניות נהדרות בהמשך – ההבנה החשובה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross