סוף יום 08.06.15 – סימנים מצטברים

תעלת מסחר נשברה
תעלת מסחר נשברה

סימני החולשה הולכים ומצטברים, אפילו הרצפה הכפולה ביומי לא הייתה קרקע מספיק יציבה לתמיכה כך שהשוק שבר אותה, תעלת המסחר השבועית (כפי שעולה בגרף המצורף) אף היא נשברה כשהיא סוגרת על הנמוך היומי והשבועי ולרוב זאת לא הנקודה התחתונה.

הירידות אתמו נתאפשרו בגלל הצטרפות מגזר הטכנלוגיה לתנועה שהיה בין השוריים לאחרונה.

פוטנציאל ההרחבה השבועי טרם מוצע אין בגלל הגודל הממוצע והן בגלל שטרם הגיע למרת הסחירות הממוצעת, כך שמי שהתחיל לבנות עמדות מכר ודאי יכול להמשיך ולמקסמם בשלב זה.

מי שטרם פתח ימתין למכירת ההתנגדות הבאה בכדי לעשות זאת (הקודמים יכולים לבחור להגדיל את העמדה בהזדמנות הבאה הכל בהתאם לאיך והיכן זה יתרחש).

לנו נקודת המכר לאחר המתנה “ארוכה” הייתה הדחף מטה לאחר כוכב הערב במפה השבועית, כך שמבחינת גודל התנועה שקבלנו לאחר מכן סביר להניח שמי הצטרף אז נמצא בעמדות חסר סיכון.

זה בסדר גמור לוותר על עמדות לאורך זמן אם אינכם מבינים או מוצאים נקודות הצטרפות איכותיות על-פי הבנתכם, לא באנו לסחור את כלל המצבים בשוק באנו לפעול במקומות האיכותיים הניתנים לזיהוי על-ידנו תוך כדי שאנו מגלים את היכולת או הסבלנות להמתין לרגע ולאחר מכן למקסמו.

בסוף המסחר הוא מקצוע בודד ואישי בו כל אחד ואחד בוחר כיצד לנהוג ואיזה שניה ללחוץ על הכפתור, אתם יכולים לשאול, ללמוד אבל בסוף ההחלטה היא אישית ועצמאית מה שגורם לרצות לצוטט את בנג’מין פרנקלין שאמר “החוקים רק נותנים לאנשים א הזכות לרדוף אחרי אושר. אתם חייבים לתפוס אותו בעצמכם.”

יום מזהיר ומוצלח – זהר

ההרשמה להכשרת המסחר תוך יומי נסגרה, המתעניינים יכולים לשריין את מקומם למחזור הבאה

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross