סוף יום 12.08.15 – Analysis Paralysis

Analysis-Paralysis3

אחד הנושאים שאני מלמד: ״מהם הדברים הנדרשים לשם עסקה טובה בכל שלב חיות של התפתחות המחיר?״.

רוב הציבור סוחר או מעדיף את המצבים המגמתיים, למרות שרוב הזמן השוק אינו כזה, בשלב מגמתי בכדי להרויח מעסקה אנו נדרשים לקיים שלושה ערכים והם זיהוי המצב, איכות המצב ותזמון (הצטרפות לכח השולט).

לעומת זאת במצבים המדשדשים, כל שנדרש הוא זיהוי ותזמון, אני הרבה פעמים נופל בכך שאני מתעסק באיכות הדשדוש למרות שאינה נדרשת, האיכות אינה באה לידי ביטוי בשלב זה, המחיר בדשדוש יכול להגיע לאחד המגדות ללא איכות ועדין נכון לפעול שם בגלל הגדרת המצב ובהצטרפות לכח הנגדי (תזמון), ניתוח איכות התנועה המגמה בה המחיר הגיע לצד השני ימנע ממכם לפעול לפי השפט של המצב.

התעסקות באיכות הדבר, בשלב הדשדוש מביא לתופעה שאני מזכיר כאן והיא Analysis Paralysis מצב שמרוב ניתוחים בסוף לא עושים. ודאי שעדיף לא לעשות על לעשות גרוע אבל זאת לא הנקודה שלי.

כל שרציתי לחדד או לומר במצב חיות של דשדוש כל שנותר הוא לפעול לפי המקום והתזמון ולא לפי האיכות. לפעמים לא צריך להסביר יותר מדי פשוט לפעול ולהיות נכונים ומסוגלים לשלם את מחיר הטעות.

הגדרנו בתחילת השבוע את שער הסגירה בכל רגע נתון כמחוון החלטות לגבי סוג העמדות שנחפש, ברגע זה כאמור לא נחפש שורטים.

היום ומחר הודעות שעשויות להניע תנועה כלשהי, נחכה לתוצאות ונראה כיצד הכסף מהוון אותם.

לסיום הוסיף תענוג לראות כיצד הבוגרים שלנו סוחרים עמנו מכל מקום בעולם, דרור בטיול ונופש בתיאלנד, שאר הבוגרים שמצטרפים מתפעלים את החדר אימון ומסחר במקצועיות נאמנות, הרבה צניעות ויושרה ובכך עוזרים לסוחרים אחרים בתחילת דרכם – תענוג של קבוצה ומשפחה, ממש שמח על כל מי שנמצא ומתפתח עמנו.

יום מזהיר ומוצלח – Zohartrade

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross