סוף יום 02.12.2014 – “המסע הפנטסטי 2: היעד המוח”

מתפתח מודל
מתפתח מודל

הודעות חיוביות בענף הרכב, הצליחו להרחיב את טווח המסחר של אתמול כלפי מעלה. התנועה השבועית עדין יורדת על המשתמע מכך, קו הבחינה למודל המתפתח לפתיחת עמדת מכר הוא הנמוך של התנועה העולה היומית כפי שסמנתי בגרף המצורף, קו אשר יועדכן בצורה יומית על כל HL חדש בתנועה.

המודל מקבל משמעות מיוחדת לאור כך שהוא מגיע לאחר פער מיצוי, שברוב הפעמים התנועה שממשיכה אחריו היא השירה של השמנה בסוף / שירת הברבור 🙂 וזאת הגדרת ההזדמנות שאני רואה כרגע.

אז זה הזמן להכין רשימת מניות בשלות בהתאם למתואר לעמדות מכר חדשות, עמדות אלו שאני אפתח לא יהיו על R מלא בגלל יחידות הזמן הגדולות אך אוכל להרחיבם בהמשך ככל שהשוק יתפתח בהתאם.

כשהייתי צעיר הייתי נוהג לקרוא ספרות של מדע בדיוני, הסופר המפורסם ביותר שאני הכרתי אז בז’אנר היה אייזיק אסימוב, אחד הדברים שאני זוכר מתוך הכתובים היא האמירה “ברגע שהשמש שוקעת, הכל מחשיך; אל תניח לכך להפתיע אותך.” ועדין רבים מופתעים….

לא תמיד מודלים מצליחים אך בניטור נכון של השווקים והתפתחות, הם עשויים להיות סימן כל מובהק שהתעלמנו ממנו, כל שרציתי לומר אל תתנו לדברים להפתיע אותכם במקו להתעלם קחו אותם בחשבון.

אל תשכחו “אין דבר כזה שאין דבר כזה” – יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross