מה הוא מספר על עצמו? סקירה יומית 14.3.18

החמצן דליל

מה הוא מספר על עצמו

הבוקר דרור מזכיר לי את התייחסות של ריצארד וייקוף לעניין הכתבות, עיתונאים ואנאליסטים ושאר גורמים חיצונים לשוק, וייקוף מסכם את הדברים בפשטות ״עדיף להקשיב למה השוק מספר על עצמו״. היום של אתמול המשיך את הצפת העיקרון הפשוט שבהעדר קונים השוק לא יעלה.

אני יודע שהעיקרון נשמע כמעט בנאלי, אבל ההבנה הבסיסית והיכולת להבין מתי והיכן הם באים או לא באים היא קריטית לתוצאות המסחר שלנו סימני המאבק Strangling הם סימנים מצטברים והלחץ על המחיר רק נראה כהולך וגובר.

אני חושב על מניה דיפרסיה שקיבלו הסוחרים לאחרונה ושמח שלא נפלנו במלכודת הדברים, אני אישית מכיר משהו שפגש אותי לפני כחודש בביקור בעיר ילדותי, הוא רץ מחבק אותי בשמחה, אני לא קשרתי בהתחלה בכלל מי מדובר, נלהב הוא מבקש אם הוא יכול להצטלם עמי, נבוך לא מבין מה הוא רוצה ממני, הוא מספר לי כי הוא עקוב אחרי ברשת ותוך כדי התבוננות עליו, אני נזכר כי אחיו למד עמי ומכאן הוא מוכר לי.

אה לא ספרתי לכם שיש לו פיצוציה שיש בה טוטו לוטו שואל אותי עם בא לי אספרסו, אני ודאי מכבד (וגם הייתי בהחלט זקוק לקפה חם) שותה ואז הוא מספר לי עד כמה הוא All In, אמרתי לו בחצי חיוך יפה ובהצלחה (הוא בטח ציפה שאשאל שאלות, אבל לא בא לי להיכנס לדין בעיקר עם מי שאינני יודע את תפיסת עולמו ואת הבנתו את עולם המסחר).

כשראה שאני לא מוסיף ושואל, הוסיף הוא מעצמו, אני חזק בפנים בשורט על השוק, תוך כדי שהוא מבקש אישור ממני שפעל נכון ועם בכלל הוסיף את ברכת הדרך, אז בכלל במושגים המקום בכלל שיחקתי אותה. התכווצה לי הבטן, התכווצה לי הבטן לא בגלל שאין סיכוי באותה עת שהשורט יצלח לו, התכווצה לי הבטון בעיקר בגלל שדי צפיתי את הדרך שהשוק יעשה זאת תעשה לו התקף לב ואולקוס.

לא נתתי את ברכת הדרך אבל חשתי שככל שהצליח להסביר לו מה צפוי לו בעת הקרובה כך יוכל להכיל את המתפתח ולעמוד, קשה לדבר עם משהו שבפוזיציה בעיקר עם היא גדולה מאוד, פוזיציות גדולות מאוד לא רק שיש בהם כסף מעל גובה המשקיע, אלה משוקע בהם לרוב גם תקוות, מהווים, רגשותף פחדים הכל מאוד מועצםכל חסמי השכל מופעלים, לך תסביר משהו כעת שכלי.

לא פגשתי אותו מאז אולי בביקור הקרוב שוב באשקלון אעבור דרכו לדרוש בשלומו, אני מקווה שהוא מחזיק מעמד אל מול הרכבת הרים בעיקר אני מקווה שלעתיד לבוא הוא ילמד להתנהל מתוך ניהול סיכונים ולא מתוך הכל או כלום, כי בתפיסת עולמנו הכל או כלום לרוב מסתיים בכלום.

המאבק הזה של אמצע הטווח גובה הרבה קורבנות, בעיקר את אלו שלא מבינים את התהליך, הנזק לא מסתיים בתוצאה של העסקה הנוכחית למה שהם עוברים בתוך התהליך הנוכחי יש גם השפעה לא טובה על העסקה הבאה.

יש תקווה, יש אופק, ההבנה השיפוטית של תהליכי השוק מאפשרת את ההבנה התהליכית והיכולת לפעול במקום איכותייים, תוך מינוף התנהגות השוק למיקוסום התוצאות במניות מובחרות, כבוגר שלי אתה ודאי יודע למה אני מכוון, ואיך כשמבינים את הסיפור ומנהלים סיכונים הכל פשוט.

אפשרות נוספת למסחר במקומות של דשדוש היא עבודה על הקצוות של הדשדוש האופן שבו המכיר מגיע לאחת הגדות יעזור לך לקבל החלטה נכונה האם לקנות את התמיכה או למכור את ההתנגדות.

אני פתחתי אתמול שני שורטים האחד שוב על azo ועל עוד מנייה הראשונה יצא מסיכון והשנייה לא ובכל זאת בחרתי לגלגל את שניהם החוצה כאמצעי הגנה לתיקון ככל שימשיך ויתפתח, התבוננות קצת יותר מעמיקה ואני חצוי בבחירה של המניה השניה mkc אך זהו בזבוז להביט כעת עליה שהשוק סגור ואין לי הרבה השפעה (החלושה בה אומנם גרמה לי לקנות אבל אני לא ככ אוהב לפעול בסמן שמאלי).

טוב הגיע הזמן שאצא ליומישני פגישות והפלגה מחכה לי היום, אני מספר לכם על ההפלגה, לא בגלל עצם ההפלגה, סתם חולק איתך שאני מתאמן ביכולת לשחרר דברים, לעזוב חוף עם כלי שיט הוא סוג של אימון כזה.

יום מזהירזהר ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross