צומת חשובה. סקירה יומית 13.12.17 הנרות הללו שאנו מדלקים על איזה צומת חשובה הם מדברים?

אוספים חלקים

מצב השוק

השוק נמצא במיקום חשוב, הסיבה שהוא נמצא במקום חשוב, היא בחינת סימנים מצטברים על סיום מהלך נוכחי. כאשר הראשון שבהם היה העלייה בתנודתיות וכן השינוי התנהגותי של המחיר. המבחן הנוכחי היא העלייה בחולשה של המחיר אל ATH (הגבוה של כל הזמנים).

היפוך בנקודה זו יכול להיות עוד סימן מצטבר לסיום הנוכחי, יהיה אף שינצלו את הרגע בכדי לחפש עסקאות מכר המצויות כבר במגמה יורדת איכותית.

מה שעשוי להוסיף ולהתחבר הוא תוצאה שלילית של ה-CPI (מדד המחירים לצרכן) שאמור להתפרסם היום, כשעה לפני פתיחת המסחר.

ככל שנקבל אישור לדברים שאני מזכיר כאן, יהיה ניתן לנצל זאת באחד מכמה סוגי עסקאות מניות מתוחות מאוד המצויות בקניות יתר ובמצב של סטייה, סוג שני מניות המצויות במצב של תבנית דובית או מגמה יורדת מתקדמת וחסר להם דחף מהשוק בכדי לשבור מטה.

דוגמא לשלוש סימבולים כאלה: AGO EIX INCY

הנרות הללו שאני מדליקים

עוד קראתי באתר של חב”ד עניין שנורא אהבתי וחשבתי לחלוק אתך, הכתוב שם מעובד ממכתב הרבי מליובאוויטש לימי החנוכה ואני מביא כאן דברים בהקשר שלנו לשוק הון כפי הידוע שמבחינתי להיות סוחר זאת תפיסה ודרך חיים, אז הנה החיבור שלנו לדברים מתוך מה שקראתי

  1. “הדבר הראשון והמידי שזו מצווה שפיצה אור…” – כך אנו גם מאמינים שהעיסוק והעשייה צריכה להיות מתוך חדווה ושמחה של הפצת אור ושפע.
  2. “את נרות החנוכה מדליקים על-פי הכלל: “מוסיף והולך”. בכל יום מוסיפים אור, אין זה בא לומר שקודם לא קיימנו את המצווה בשלמותה. ודאי שקיימנו, אלה ככל שאדם מתבגר ומבין ומחכים יותר גם כך הוא נדרש להוסיף ולהפיץ עוד אור.
  3. “המקום שנקבע להדלקת נרות החנוכה הוא “על פתח ביתו מבחוץ”, כשאנו מדליקים אור יש עניין שהאור יראה ברבים ולא ישמר בתוך הבית, לכן יש חשיבות למקום ההדלקה, כך שהאור יראה החוצה.
  4. “אין להמתין עד שהנמצאים בחוץ יהיו מוכנים להיכנס אל הבית. יש לנהוג כנרות החנוכה – להביא אור אל הנמצאים בחוץ, במצבם הנוכחי, כפי שהם. אחר-כך צריך להשתדל לקרבם ולהכניסם פנימה” – אנו בזהרטרייד פועלים להכניס עוד ועוד אנשים אלינו פנימה על-מנת להביא להם מזור כך שיהיו אור לעצמם ולאחרים.
  5. “נרות החנוכה גם רומזים, שאף-על-פי שבחוץ שקעה החמה והחושך מכסה את הארץ, הרי כשיהודי רואה זאת, הוא נבהל מפני החושך. אדרבה הוא מבין, שהגיע הזמן והרגע שבורא עולם ומנהיגו מעניק לו את היכולת להתקדש על-ידי קיום מצווה חדשה. לכן מודה היהודי לקב”ה ומברך “שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה” ומדליק את נר החנוכה” – לפעמים כסוחרים נדמה לנו שחשוך ויורד האפלה, אבל עצם ההגעה לרגע מסוים בוגרים יותר בשלים יותר מבינים יותר הוא הזדמנות להדליק מחדש את הנר להפיץ מחדש את האור.
  6. “מצוות נר החנוכה ניתנה הן לגברים והן לנשים” יש פה הרבה משמעות אנו לוקחים מכאן את העניין שהאור שייכים לכולם לנשים וגברים כאחד וכולם מצווים בהדלקתו והפצתו.

כדי להיות אור צריך להבין את הדברים ולהוריד אותם לעשייה. כך שהמעגל שאנחנו עובדים עליו לימוד, תרגול ועשייה מזין את עצמו ומייצר אנרגיה שהיא שתאפשר לך להשיג את המטרה.

אני תקווה שהדברים היום יהיו לאור ויביאו אור

חנוכה מבורך, מתוק, שמח ומזהיר (מאיר)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “צומת חשובה. סקירה יומית 13.12.17 הנרות הללו שאנו מדלקים על איזה צומת חשובה הם מדברים?”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross