אייפון X: עולם ועת מוטרפת, אייפון מחזיק את כל הזהות שלנו (סקירה יומית 13.09.17)

מבחני הגושים הוכרעו בכניעה של השורטיסטים

אייפון X

היום צרפתי לכם גרף על השוק וסמנתי לכם קצת סימנים מזהיים, כך תוכלו בפעם הבאה לאסוף לכם טביעות רגל של השוק תוך כדי שהוא בונה מהליכים, לחלק ממכם זאת כרגע תהיה התבוננות בידעבד אבל בפעם הבא תזכו לזהות את אותם הסימנים בזמן אמת.

הכניסה לישורת האחרונה של הרבעון הנוכחי ואין סימני סיומת למגמה הנוכחית, ראינו כבר פעמים השנה הוכחה חוזרת כי עד שלא נגמר לא נגמר, אין לנו אפשרות לזהות בזמן אמת את הסיום ועדין אם בכל פעם נרד מהעגלה כי נדמה לנו שזה הסוף או יותר מדי לא נחווה את המיקוסומים – אז כפי שאנחנו פועלים עד עכשיו נמשיך גם כעת – כל עוד…

השילוב של מסחר מספר שיטות מסחר הוא זה המאפר לי לבנות תיק השקעות בעל גוון, מסויים, על כן חשיבות הלימוד ושליטה בכל ממדי הזמן ע״פ הסדר הנכון כמובן נלמד סוינג ומשם נמשיך למסחר התוך יומי.

הבוקר קראתי כי מנכ״ל JPM הודיע כי אם יתפוס את אחד מעובדיו קונה ביטקויין הוא יפטר אותו מיד, “המטבע הזה לא יעבו. אי אפשר להקים עסק שבו אנשים יכולים להמציא מטבעות מהאוויר ולחשוב שאנשים שקונים אותם הם ממש חכמים“ – כנראה מקים גנובים ימתקו – זה מעלה בי שאלות על עולמות וירטואלים מול עולמות אמיתיים ולפעמים אני שואל את עצמי באמת ובתמים מי מהם הוא האמתי.

במה אסיים, בשאלה איך יודעים שהשקעה היא לטווח ארוך, הנה אתמול יצא אייפון x אבל יצא לי לקרוא כי אייפון באריזה מקורית משנת 2007 עולה עד פי עשרים ממנו… בכל מקרה מדהים, מדהים מה שקורה מסביב כל ההשקות וחויות השימוש והשאלות הקשות שעולות מתוך כך

לדוגמא המון אנשים לא מוצאים דרון ביומטרי מחשש שהמידע עליהם ישב באיזה מקום ויגנבו להם זהות, אבל להפקיד בידי חברות טלפוניות זרות טביעות אצבע וזיהוי פינים זה בסדר גמור?! מפחיד ומרגש השאלות והאפשרויות שעולות בעידן שאנחנו נמצאים בו.

זהו עד כאן להיום קצת על המתרחש מסביב

יום מסחר מבורך מוצלח ומתוק לכלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross