הניתוח השיפוטי [סקירה יומית 13.7.17]

ניתוח שיפוטי

הניתוח השיפוטי

ההבנה הכוללת כי השוק טרם הגיעה ליעדו צפונה היא הבנת הרקע שלנו, על הבנת הרקע הזו מצטרף מבחן חשוב נוסף והוא סימני סיומת למהלך צפון הנוכחי שטרם התקבלו ואז השוק נכנס לדשדוש (דרמה)

הדשדוש או התיקון בזמן כפי שאנו מכנים זאת אצלנו או מניפולציית הזמן הם בעצם זמני איסוף או פיזור שלרוב מייצרים את המהלך הבא בשוק.

מהלכים שתחילתם עשויים להיות מאבק בין הצדדים. על ציר הזמן אחד הצדדים מכריע את הצד הצד השני נוצרת אי סימטריה באגירת הסחורה של אחד הצדדים והיא אשר מייצרת את המהלך הבא, מדד האיכות המיקום שלנו עלה ל-50 מחייך אותי להבין איך הוא שמר עלינו בתודעה הנוכונה לאורך התהליך.

כשאחד הצדדים מבין את המאזן הוא עשוי לבצע בדיקות סופיות שאכן כך המצב כמו בדוגמא שלפנינו בפריצת הדמה של השוק כפי שהיא מופיעה בתמונה המצורפת מהיום, ההזדמנות במקרים אלה היא בחינת המצב כפי שבאה לידי ביטוי בנקודה (1) ולאחריה התקיים נקודה (2) שהיא בחינה ואישור של נקודה (1) מכאן התנועה הקלה לחלק העליון של הדשדוש.

כעת המבחן הוא כיצד המחיר יתנהג בחלק העליון של האזור, כל מהלך חזק של המשכיות נוכל להצטרף אליו ככל שהשוק ייתן הזדמנות בבחינה שלו. על פי העיקרון המתואר בתחילת הסקירה כאשר הזרז החיצוני עשוי להיות הדוחות שבפתח.

במקרה שהשוק לא יצליח במהלך הנוכחי יתקיים תהליך של reload נוסף על-פי אותם עקרונות שהוא אשר יאפשר את המשך המהלך הבא, גם אז נעקוב אחרי התהליך ורק בסימנים מצטברים נפעל, הוא בקלות יכול להפוך איסוף לפיזור.

להיות סוחר בסופו של יום זה לנהוג את התהליך ולהיות בתוכו , כמו שם משפחת זהרטרייד “כל עוד…”

צל הרים

לפעמים המסע לא קל לך, ההתמודדות עם כישלונות’ הצלחות וכספים מתיש אותך, מקצוע לא פשוט, ככל שהקושי עולה, אתה מתחיל לראות צליליות, צליליות הספק אני קורא לזה, אני אומר לך רק מי שאוחז בשיטה סדורה והבנת נפש הסוחר החכם יגיע ליעד – הסוד הוא לא להוריד את העיניים.

הלן קלר למרות המגבלות האין סופיות שלה סכמה זאת יפה דרך ההבנה שרק להרים את הראש ומיקוד במטרה הסופית יביא לתוצאה המיוחלת שאחרת כל צעד סביבך יהפוך להיות צל הרים, כך היא אמרה:

Keep your face to the sunshine and you cannot see a shadow

ממשיכים כל עוד…

יום מבורך מתוק ומזהיר לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross