סיכמו של חודש [סקירה יומית 01.06.17]

מאי סגר על הגבוה

סיכומו של חודש

יש כל מיני דריכם לסכם את החודש, ניתן לסכם בכמה הוא עלה או בכמה הוא ירד וכו’ – אנחנו בזהרטרייד מעולם איננו מסכמים את הנתונים מתוך השלאה המספרית כמה הוא עלה או ירד, אנחנו תמיד מתחילים בהתבוננות מה ראינו והבנו באפריל וכיצד התפתח החודש אל מול הראייה והבנה שלנו את הדברים. האם היינו מוטעי דעה, האם פעלנו אסטרטגית נכון.

בכל מקרה הסגירה על גבוה חודשי וההבנה שטרם קבלנו סיימני סיומת אינו משנה לנו גם החודש כרגע את תפיסת עולמנו בהתייחס לשוק, הדבר היחידי שמכביד על השוק ברמה החודשית היא הרצף התנועתי של 7 ברים ללא LL, אבל אנו נתנהל לפי כללי הכל עוד.. ועד שלא נקבל סימני סיומת מצטברים אל מול תחשיבי יעד לא נשנה את התפיסה האסטרטגית שלנו.

סריקה חודשית מעלה תמונה מדהימה של תהליכים שעברו לי בין הידיים מבלי לשים לב או ליתר דיוק, או מבלי להוריד לפעולה, אני מזה זמן רב רוצה לעבוד על היעילות בפעילות שלי של הדברים, יש לי מספר פתרונות בקנה, ודאי אחלוק עמכם, מה ואיך אני מתכוון לעשות על-מנת שנוכל ליישם יותר את עבודות ההכנה שלנו בפועל.

העולם הולך ומשתנה לנגד עניינו, קצב הדברים, תצורת הדברים, ההרצאה של עמוס עדין מכה בי גלים, הרצאת המשך לכל מי שהשתתף ‘בתיקון בזמן’ תתקיים בקרוב, אני רואה איך מנהיגים חותמים על הסכם לא עובר זמן רב מגיע להם מחליף ומבטל את הכל, אני לא בקיא בפרטים, אך אט אט אני שואל מה כוחו או חשיבותו של הסכם אם בענף יד מגיע מנהיג או נשיא חדש ומבטל ומתכחש לדברים הקודמים.

לפעמים למרות שאני קטן אני שוכח לפעול ברוח נפוליון שאמר “הקדש זמן לשיקולים, אך כשהזמן לפעולה מגיע, הפסק לחשוב ופעל!”, תמיד זה נכון להתחיל מהתחלה ולפעול טוב יותר, תמיד ההתחלה מרגישה מקום טוב יותר מהתחלה הקודמת אז זה בכלל מעודד.

אנחנו נכנסים לחודש האחרון של הרבעון השני ולסיום החצי שנתי – קדימה עבודת בית לפנינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross