תמונת מצב סוף יום 23.07.2014 – בין המיצרים

יומיים אופיינים להתנהגות השוק בעונת הדוחות
יומיים אופיינים להתנהגות השוק בעונת הדוחות

עונת הדוחות ממשיכה לרוב להכתיב את אופי הימים הנסחרים, חברות בעלי משקל גבוה יחסי במדדים המשיכו להוציא תוצאות חיוביות ואף צפי להמשך צמיחה ומה שגרם לשוק כבר מהפתיחה להמשיך לנוע צפונה. עם הוון המחיר לשווי החדש ראינו תנועה צדית וזליגה מטה לקראת סגירה ובכך הסתיים עוד יום שגרתי לתקופה זו.

נתון חשוב שאני רואה שחוזר על עצמו כבר מספר ימים בשוק, היא המחזוריות הנמוכה ונתון נוסף חשוב שאני רואה דרך החוזים רוב העמדות שנפתחות במהלך יום מסחר נסגרות בסופו, נתונים הללו מראים כי רוב העמדות הנעשות כעת הן עמדות תוך יומיות או תגובתיות אשר אינם מעידות על השוק כלום לתקופה הבאה. סיום עונת הדוחות וחזרה למחזורים קודמים תיתן לנו את הרמזים הבאים בהתייחס לשוק הרבעוני הקרוב.

בכל מקרה המחיר ממשיך לסגור קרוב לגבוה ואנו בתנועה אסטרטגית שורית עדין וזאת עד לקבלת סמנים מורים חדשים. אחד הדרכים שלי כאמור לבדוק את עוצמת/חולשת השוק הוא בהתייחס לתנועה ההמשכית בממדי הזמן השונים, לדוגמא קו תעלה עליונה אחרון הוא קו בחינה שכזה לתנועה המחיר הנוכחית.

סמיני החולשה בשוק היחידים הבולטים לעין זאת הסטייה החודשית, סימן דובי בדאו תחבורה ביו המסחר של אתמול, המשך התחזקות הדולר ואי פתיחת עמדות חדשות בסנופי.

נמשיך לעקוב אחר חברות שפרסמו לאחר תום המסחר אתמול ומפרסמות לפני פתיחת המסחר היום בכדי לקבל רמזים לקראת היום הנוכחי ואולי לבאות.

ימי בין המצרים הן תקופה שמצד אחד מתעסקים באבל ובצער ומצד שני יש בו עניין של התעוררות גדולה בעיקר דרך הלימוד על גאולה ועל בניין בית המקדש. שהרי הכול מתחיל במחשבתו של האדם והלימוד והשינון יש בו בכדי בסוף לאפשר לשליטה במחשבה ובהרגשה והיא דרך לגאולה הכוללת והאישית. אני תמיד אוהב לקחת מתוך הדברים אל עולם המסחר ובחור בימים אלו להרבות בלימוד הן על עולם המחסר, אבל גם הן על הגאולה ובניית נשמת הסוחר, אנו כקבוצה חולקים את הלימוד במסגרות שונות (בהכשרות, בחדרי אימון בכתובים ומענה אישי).

אני ממליץ כי תאמצו זאת אנו עומדים לרשותכם, עולם המסחר אינו מסתיים בלהגיע למיומנות וזהו, עולם המסחר דורש כל הזמן פיתוח ושימור המיומנות, מסחר אינה נוסחה עבודה, היא אף מצריכה יכולת זיהוי ומימוש הדברים, יכולת שעולות ויורדות עם הזמן, אנו קוראים ליכולות אלו מיומנות. לימוד, שינון תרגול ועשייה ודאי משמרות ומפתחות את המיומנות המדוברת.

בסדרה משחקי הכס נאמר ואולי מסכם את שרציתי לומר “מוח זקוק לספרים כמו שחרב זקוקה לאבן השחזה כדי להישאר חד.” – שנזכה לקרוא ספרים, שנזכה ללמוד ולעשות ומעל הכול שנזכה לראות את הגאולה במהרה בימנו, שימשכו לילות שקטים ללא נפגעים כמו הלילה.

יום מזהיר בשורות טובות – זהר ליבוביץ


שעור מבוא ללא עלות קורס “אומנות ומיומנות המסחר התוך יומי” לתושבי הצפון בשיתוף עם מכללת ג’ק בר, 31.07.2014.

מבוא לקורס אומנות ומיומנות המסחר תוך יומי בצפון, הנכם מוזמנים להיות אורחי בשיעור שיתקיים ביום חמישי 31.07.2014, להתרשם מהיתרונות שבמסחר התוך יומי כיצד בונים מקור הכנסה נוסף במשרה חלקית וכי מחסור בכסף, זמן או מקום הינם רק תירוצים ולא כורח מציאות… משנים ומשפרים את החיים, מצפה לכם.

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross