תמונת מצב סוף יום 21.07.2014 – שוק בהמתנה למידע חדש

עוד יום פנימי ללא מידע חדש
עוד יום פנימי ללא מידע חדש

מצחקים אותי הכותרות של השוק נוהג כפי שהוא נוהג בגלל המצב מול רוסיה ובגלל המבצע בעזה. אז קודם כל לא קורה כלום בשוק מזה כמעט 3 שבועות. השוק נמצא בתנועה צדית. אבל הטבע האנושי תמיד מנסה למצוא הסברים גם כשאין מה להסביר, אם תתחיל תנועה עולה כמו שהיה בפעמים הקודמות יופסק ההקשר.

הניסיון בתוך הדשדוש לזהות האם מדובר בפיזור או איסוף זוהי המלאכה הראשית בעת הזאת, כי במקומות הללו למעשה הכסף החכם מחליט בפועל לגבי המהלך הבא בשוק ואנו ודאי רוצים להצטרף אליו.

בפעמים האחרונות שהשוק הגיע לאחת הגדות אכן היה שם היפוך פעם מטה וביום שישי האחרון חזרה מעלה. אחד מסימני הפריצה הם תנועה המשכית שלא! הגיע אתמול וקבלנו יום פנימי אחר יום פנימי עם מחזורים יורדים דבר שהווה חותמת לזיהוי המצב שלנו.

בתרדמת הזאת יש קושי גדול של עבודה ומסחר הקטנת כמויות עד להתבהרות לא תהיה שגויה, רווח קטן עדיף על הפסד גדול זאת לא שאלה (לכל מי שלא מסוגל להקטין כמויות). מקומו של השוק ודעתי עליו ידועה ואין לי לחדש כלום לגבי מפת הדרכים ותכניות העבודה שלנו.

אבל סיבה נוספת להתנהגות החלושה של אתמול היא היותנו לפני הודעות כלכליות היום כגון מדד הליבה שמלמדים אותנו על האינפלציה הנוכחית והודעה הקשור בקצב מכירת הבתים שמהווה סוג של אינדיקטור להמשך התאוששות וצמיחה, כך שכבר שעה לפני הפתיחה עשויה להתחיל התעוררת בהתנהגות מחיר השוק ורמז לקראת היום הנוכחי.

המון דוחות של חברות ענק כמו קוקה קולה ומקדונלד וכו יפרסמו כבר לפני הפתיחה וגם להם עשויה להיות השפעה על ניסיון של השוק להניע לאחד הכיוונים.

כל מי שלא יודע היכן להסתכל ולהוון את התוצאות, יכול להסתכל על התנהגות המחיר בשוק הוא כבר יעשה בשבילכם את העבודה ויהוון את המחיר בהתאם.

אנו ממשיכים בנוהג החדש של חדרי אימון פתוחים ואתם מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים ולבוא לקחת חלק בקבלת תודעת השוק ולראות כיצד אנו סורקים ובוחרים מניות בהתאם לכך.

פעם כבר כתבתי אבל היום זה מקבל משנה תוקף הנרי דיויד תורו אמר “המחיר של כל דבר הוא כמות החיים שאתה נותן עבורו.”, אין ספק שבימים אלו המחיר הוא גבוה ואין ספק כי המחיר יצר ושמר על החיים.

בברכת יום מזהיר ומוצלח ושכל הלוחמים ישובו אלינו לשלום


שעור מבוא ללא עלות קורס “אומנות ומיומנות המסחר התוך יומי” לתושבי הצפון בשיתוף עם מכללת ג’ק בר, 31.07.2014.

מבוא לקורס אומנות ומיומנות המסחר תוך יומי בצפון, הנכם מוזמנים להיות אורחי בשיעור שיתקיים ביום חמישי 31.07.2014, להתרשם מהיתרונות שבמסחר התוך יומי כיצד בונים מקור הכנסה נוסף במשרה חלקית וכי מחסור בכסף, זמן או מקום הינם רק תירוצים ולא כורח מציאות… מצפה לכם.

[contact-form][contact-field label=’שם’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’אימייל’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’המסר שלי לזהר’ type=’textarea’ required=’1’/][/contact-form]

 

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross