תמונת מצב סוף יום 15.09.2014 – הייתי קורא לו “עוד יום של מסחר”

השוק לא ברור עדין
השוק לא ברור עדין

כפי שהזכרנו בסקירה השבועית לעיתים חשוב לדעת היכן הנך נמצא על ציר הזמן.  בשבוע שבו גולגלו חוזים, החלטות הריבית הן ביום רביעי ונושא העצמאות הכלכלית בממלכה עומדת על פרק והנפקת עליבבא המדוברת על הפרק (לא כל הנתונים שהזכרתי בעלי חשיבות זהה) נקבל התבהרות רק ככל שיעבור השבוע.

על כן חשבנו שברמת עמדות סוינג חדשות, איננו מצויים בעת הכי טובה. ויש לחכות ולאסוף עוד מידע מתוך השוק, אתמול ודאי היה יום חלש עם נטייה דובית אך לא הייתי מחשיב את יום המסחר יתר על מידע.

סוחרי יום מנצלים את הימים הללו בכדי להבין כי אינם ימים במגמתיים בסופו של דבר ולרוב מכבדים את אזור ההוגנות הנוכחי ו/או נטייה לחזור לאזור ההוגנות האחרון שהיה ובכך מנצלים מניות שחלשות מן השוק ולא את המניות החזקות מן השוק.

עוד הוסיף כי אני שמח לראות כי עוד ועוד תלמידים מגיעים ליעדים הנקבעים להם ופועלים בהתאם, מאפסים סיכונים דבר הנותן לך כח ומוטיבציה לחיפוש הדבר הבא בבנית התיק שלהם, שמח שאתם חווים הצלחות, אם כי מעניין היחס והתמודדות שלכם בכשלונות, רק הבנה ואהבת המטרה תעזור לכם לשמור על נחישות התדמה, מיקוד ונסיעת נטל המסע המדהים הזה.

נחכה ונראה את התוצאות ביחס לציפיות ואת ההון המתהווה בעקבות כך, הנטייה שלי בחיים כשאין מה לעשות לא לעשות כשיש והכל מתחבר לאחד שלם פשוט ללחוץ על הכפתור ולעשות (תוך ניהול סיכונים כמובן), אתמול היה יורה בכל מיני מקום סימן לגשמיות הולכת וגדלה, כך שאין יום ללא בשורה גם אם נראה לכאורה שאין.

אני יודע שהרבה פעמים כשאתם קוראים את דברי נראה כאלו אני מדבר וכותב לעצמי “הסיבה היחידה שאני מדבר לעצמי היא שהתשובות שלי הן התשובות היחידות שמקובלות עלי.” ג’ורג’ קרלין

ממשיכים לשמור על חדוות הדרך ולחיות עכשיו –ציפתי ליום, יום ג פעמיים כי טוב לפחות!

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross