תבחרו על הידיים או על הפנים [סקירה יומית 24.05.17]

קנה תמיכה מכור התנגדות

מצב השוק

ראשית אפתח בהתנצלות על אי הרצף לאחרונה של הסקירות, פרויקט “תיקון בזמן” קיבל עדיפות ראשונה וכשאני בוחר להשקיע בבוגרי בפרויקט מסוים אז די טוטאלי בעניין – אבל ודאי מרגיש אי נוחות עם עצמי בעניין.

הסקירות האחרונות שלי עניינם היה התבוננות והמתנה לעוד מידע, הגדרנו את תצורת התנועה העולה עם כיוון המגמה כמבחן להחלטה עם נצטרף אליה או לא, כפי שעולה מהתמונה הנוכחית התנועה מכילה ביטויי חולשה על כן לא נצטרף אליה.

חולשה המגיעה אל אזור התנגדות היא ודאי הזדמנות לרבים הסוחרים תנועה למכור את האזור, אני עדין לא החלטתי כיצד לנהוג כאן, הקושי או התלבטות נובעים מכך שהמפה הראשית עדין שורית, הפתרון הוא תמיד פוזיציה מדורגת ככל שתהליך מתפתח או המתנה לעוד סימן נוסף שוודאי יצור עוד הזדמנות כניסה.

סימנתי לכם על המפות הגדולות את הסתירות בין הדברים למען ההפשטה של העניין (לכל מי ששואל על הפרושים של sos and sow הם ראשי תיבות של ביטוי של חוזה או ביטוי ש חולשה).

על הידיים או על הפנים

עוד מספרים לכם שתי אזורים, האזור המסומן במספר אחד מצביע על תרדמת יש הקוראים לה תנועה צדית אנו קוראים לה תיקון בזמן, לרוב ששוק נכנס לתרדמת הוא יוצא ממנה דרך כך שהוא בועט לאחד הכיוונים (ההתעוררות מסומנת במספר 2).

את המגמה אנחנו מתחילים למדוד ולהגדיר החל מהתעוררות, דהיינו אנו בעיצומה של מגמה הנבנית מחדש וכל שנותר לנו הוא לעקוב ולראות לאן פניה.

התבוננות במגזרים השונים תמצאו כי רובם מצב דומה של חוסר מגמה או מאבק בין הכוחות הבאים לידי ביטוי בתבניות מאבק.

לכל דבר עת, מזכיר שוב ושוב שבשוק ישנם שלושה עמדות אפשריות אחת מהן היא הישיבה על הידיים.

לסיום משפט לכם ובעיקר לבוגרי שבט הקופים שלנו “קנה כשכל השאר מוכרים, הישאר עד שכל השאר קונים.” ג’ון פול גטי

יום מבורך ומוצלח לכם – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross