שני מנהיגים. תמונת מצב יומית [12.06.18]

כולם רואים אותו דבר

שני מנהיגים

שני מנהגים נפגשים – מה אתה יכול ללמוד מזה זהר? אז אני בעיקר מתבונן על השינוי בגישה, מיד קפוצה ליד פתוחה. לעיתים אני נשאל למה אנשים אינם מושיטים ידיים, זה מזכיר לי את דבריה של הגב׳ גנדי ״אינך יכול ללחוץ יד לאגרוף קפוץ״

תמונת מצב יומית

בסקירה השבועית שאלתי מה קורה כאשר כולם רואים אותו הדבר? לעיתים אתם כתלמידי שואלים מה יקרה אם כולם ילמדו אצלך? כולם יעשו את אות הדבר? שאלה מעניינת ועמוקה בעיני, מאוד מתבקשת בעת הזאת.

בפשט אנשים יעשו אותו הדבר עד אשר קבוצה קטנה תתחיל לפעול אחרת והיא אשר תניע את המהלך הבא שאינו מובן מאליו. אתה בטח שואל למה שקבוצה קטנה תפעל אחרת?

קבוצה תפעל אחרת בעיקר משתי סיבות כסף הוא מגבר רגשי הוא פועל אצל כל אחד בעוצמה ובמקום אחר, סיבה נוספת היא הרצון של סוחרים (רצון לרועץ) להיות ראשונים שפועלים את הפעולה ההפוכה, סוחרים הנקראים CT-trader.

במקרה שלנו הרבה מפות זמן והרבה גישות ראות תמונה זהה בהתייחס לקוי התנגדות הקרובים ואנו רואים כי ההשפעה הישירה שהייתה לדברים באה לידי ביטוי ראשית באי הצטרפות הקונים.

הקונים המקומיים שקנו את השוק ״נסחטו״ מטה ונאלצו לסגור את הפוזיציות שלהם בתוך היום דבר שהביא לסיום של יום עם זנב קונים – בקיצור במקום כוכב נולד, קבלנו כוכב נופל.

די צפוי לנוכח כך שהימים הקרובים יפורסמו בהם נתונים חשובים.

בעולם השיפוטי אנחנו מעדיפים ברוב המקרים כגון המקרה שלפינו לשקול הצטרפות לתיקון בחולשה על פוטנציאל קיים, לעומת הצטרפות באמצע הדרך. (ההבדל הוא בעיקר במחיר הטעות).

לעיתים קשה, לעיתים קל, לעיתים מצליח לעיתים נכשל ודאי הבנתי מזמן שלא ניתן להדביק באופן אוטומטי את המילים טוב או רע לקשה, קשה יכול להיות טוב באותה מידע של רע ולהיפך, נשאר רק להמשיך ולאמץ את הגישה שבסוף בסוף הכל לטובה.

כך אתמול שלוש פעמים במסחר התוך יומי כשלתי לפני שהמחיר הלך בכיוון שלי, זה יספק בכדי שאסגור את עמדת המסחר, בדיון עם עצמי אני מעדיף את הכישלון כשאני פועל במקום לא טוב מאשר את ההצלחה בו, ההצלחה תגרום בדיוק לפעול שוב באותה נקודה שלא נכון לפעול בה.

יום מזהיר מבורך ושמור
זהר ליבוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross