שוק חריף. סקירה יומית 26.06.18

סוג החריף האהוב עלי – כמו השוק

תמונת מצב יומית

שוב המבט מתחלק בין אלו שינתחו את המתרחש מצד מלחמת הסחר, לביננו שמנתחים את התנהגות המחיר, ככל שאתה מודע לכך שהמחיר מספר את הסיפור אתה הולך ומצוא כי משהו מוזר קורה בעולם.

המוזרות היא התחושה שהחדשות מגיבות למחיר ולא המחיר מגיב לחדשות, ככל שאתה יותר זמן בשוק התופעה הזאת חוזרת וחוזרת החדשות מתלבשות על המחיר ולא להיפך.

האמת היא שזאת לא באמת המציאות, המציאות היא שיש כסף כחכם שלרוב מודע למשהו עוד לפני שאנחנו מודעים לו ומתחיל בפעילות של איסוף או פיזור בעקבות ידיעה או הבנה כוללת, החדשה היא רק זרז לתוצאה של הבנה תהליכים קודמת שהייתה להם.

בעולם של ניתוח שיפוטי אותו גורם נקרא “האיש החכם/מורכב” מכונה CM אתם בעיקר מכירים אותו בשם הכסף החכם.

כך חלקתי עמכם את הידיעה שהדובים לא מרפים, הוא פשוט היו שם והיו שם אח״כ באה הכותרת ״מלחמת הסחר…״ ובכל מקרה כל עוד המחיר ממשיך לרדת והדובים ישנם השורים יסגו וימתינו בסבלנות להזדמנות נאותה, האמת היא פשוטה לא ״עוצרים שור בדישו״ אך גם לא עוצרים דוב בדישו.

תהליך האיסוף הוא תהליך בריא כולל המשך שלו מצד אחד מצד שני היכולת לזהות מניות להגנה כמו השורט שהצגנו על מניית באפט (שכבר אתמול הגיע ליעד רווח ראשון ויצאה מסיכון) והוספת לתיק כאמצעי ביטוח והגנה הוא כורח מציאות – לתיקי המיקסום.

להיות סוחר זאת אומנות, כתוב בתלמוד בבלי ״כל מי שאינו מלמד את בנו אומנות כאילו מלמדו ליסטות״ האומנות אתמול היה לנצל את היום ולו לרגע על מנת להגדילו צדו השני של כיוון השוק.

יום מבורך ומזהיר לכם – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross