פתיחה. סקירה יומית 30.01.2018

פתיחה או קלפי פתיחה

פתיחה

רבים מהסוחרים אינם מבינים את חשיבות שער הפתיחה, הם מבינים ודאי את חשיבות שער הסגירה (רוב העולם בחשיבות יתר), היתר המקצועני מבין את חשיבות הגבוה והנמוך, אבל מעט מאוד אנשים מבינים את חשיבות שער הפתיחה.

ניתן לרשום פרק שלם בתוך ספר על מסחר על שער הפתיחה, לעת עתה אכתוב שהוא משרת בעיקר את הסוחרים התוך יומיים, שהוא בעצם הפתיח לסיפור שהשוק מספר לנו מצד והוא גם האות הראשוני האם סיפור הקודם נמשך או לא.

כך לדוגמא עם לוקחים את יום המסחר הקודם לנו השוק סיים על הגובה של כל הזמנים  ATH ככל שהסיפור נמשך היינו צריכים לקבל פתיחה גבוה מהסגירה המלווה בהמשך כניסת קונים. פתיחה שהיא נמוכה או שונה ממצב זה למעשה אומרת הסיפור לא נמשך.

ככל שזה פייג ניוז (פתיחה נמוכה) המחיר יחזור ולכיוון הגבוהים, אבל מה קבלנו אתמול?

פתיחה נמוכה והמסחר לאורך כל היום לא מושך פנימה קונים, המחיר אינו עובר את שעבר הפתיחה ורק מתבסס מתחתיו, זוהי חולשה המושדרת ונרמזת מתחילת המסחר, המגדירה את ההזדמניות בתוך יום המסחר ובסיומם.

גם בחיים, אנחנו מקבלים כל אחד “קלפי פתיחה” אך תזכרו אין להם משמעות לגבי המשך החיים, כל משקובע ומה אנחנו עושים החל מרגע קבלת הקלפים ולא מהם הקלפיםן. רבים מחבריי בחיים קבלו קלפים מצויינים בפתיחת החיים ומוססו אותם (נעו מהפתיחה מטה) ורבים אף יותר קבלו קלפים בסיסים ביותר או גרועים ונעו צפונה לכיוון של התפתחות והצלחה.

“בחיים לא תמיד הקלפים הטובים הם העיקר. לעיתים חשוב יותר לדעת לשחק היטב בקלפים גרועים.”  [ראלף וולדו]

הפתיחה וקלפי הפתיחה הם רק נקודת אחיזה בסיסית שיספרו את הסיפור של מי אתה!

יום מבורך מתוק ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross