עקשנות וכחנות. סקירה יומית 23.01.2018

זהרטרייד
כיצד ננהג באזורי קניות היתר

עקשנות או וכחנות

זה מדהים השינוי והפנמה של סוחר לעבור בדרכו להפוך לסוחר מקצועי, ההבנה שהשוק יכול לעלות ״כל עוד״ ותהליכים מסתימים לרוב עם סימנים מובהקים ועד שלא קבלנו סימן סיום זה לא הסתיים ועדין ככל שהשוק עולה אנחנו מקבלים פחד גבהים, המוח הישרדותי מתחיל להגיב קצת לפני דברים הוא זוכר שהקדמת ״האריה״ לרוב הצילה אותובעולם המסחר זאת עוד דוגמא לתכונה מזיקה.

אז אני רואה בגישה שלי כרגע סוג של עקשנות או ויכוח בין מודע שלי לתת מודע שלי, עדין אני חושב שברגע שהשוק נמצא באזור קניות היתר לא נכון לפתוח פוזיציות חדשות או נכון בצורה מאוד מתוחכמת המשלבת ניהול סיכונים בהתאם למיקום על המפה של קניות יתר. ועדין התבוננות על המפה השבועית ניתן לראות שקו קניות היתר האחרון שימש כמסלול המראה למחירועדין אני לא הייתי מצטרף באופן עקרוני לפוזיציות במקומות של קניות יתר.

האסטרטגיה שלי מגדירה לי היכן נכון לי להצטרף ובאילו מקומות נכון לי למקסם, כמו שרשמתי אט אט גם התת מודע שלי יפנים את הדברים, כך שאוכל לבצע את הדברים באפקטיביות גבוה יותרדווקא אתמול הדברים אתמול באו ידי ביטוי במסחר התוך יומי, בפתיחת בעיקר פוזיציות שורט תוך כדי אימון המחזור הנוכחי של ה-Daytrader, לשמחתי התזמון והניצול של החולשה בתחילת האימון אפשרו לי לפתוח את היום בצורה ירוקה.

הפתיחה הירוקה והרצון שלי למקסם דברים מנע ממני מימוש יעדי רווחים ראשונים תוך כדי ניסיון למקסם את העמדות, ככל שהשוק היה שורי אתמול הוא מחק את כל הרווחים שנראו על המסך בתחילת היום.

סיכומו של דבר מזכיר לעצמי את שם משפחתנו ״כל עוד״, עוד עולה לי לא פעם והוסיף ואכתוב זאת שוב ושוב ולו בשביל הפנת העניין, בתחילת השנה הקודמת בעוד השוק היה ב-2200 חישבנו יעד 2600, יעד שהיה נראה מדע בדיוני בסקירה השנתית של שנה שעברה, להביט על 2600 כעת מלמעלה ממרומי ה-2800 ולחשוב שה-2600 היה מדע בדיוני ודאי מאותת לי שהתודעה שלי הרבה פעמים נמוכהנעבוד גם על זה.

חייבים להמשיך להתאמן יפה אמר ארתור רובינשטיין ״כשאני לא מתאמן יום אחד אני שם לב, כשאני לא מתאמן יומיים הקהל שם לב״.

יהיה כאלה שיפתחו את היום בדברים פודמנטליים כגון: הסאנט אישרותוצאות הדוחות שממשיכים לצאת בעונות הדוחות, האם יש מקום להתבונן גם עליהם התשובה היא מורכבת, בעיני להשאר להתבונן מה חושב הכסף תוך כדי עבודה על התודעה היא החשובה.

יום מבורך מתוק ומזהירזהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “עקשנות וכחנות. סקירה יומית 23.01.2018”

  1. אני אוהבת את הכנות שלך בהתבוננות על המסחר שלך והסקת המסקנות והסלחנות על טעויות שהן אנושיות. ועל המקום שאתה נותן לעצמך לעשות טעויות. מסחר זה מקום שמאפשר לך לטעות ואם אתה שומר עם סטופים ולוקח יעדים ראשונים אתה גם לא משלם על הטעויות. תזכורת שוב ושוב לקיחת יעד ראשון תשמור עלינו.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross