על מי לסמוך. תמונת מצב יומית 14.09.18

נראה טוב בעינך?

אל תסמוך

אני רוצה להכיר לך את Helen Rowland, עיתונאית שהיה לה תור בעיתון New York world, אני מאוד אוהב את ההומור שלה גם אם הוא קצת, ישן יש בו הרבה משמעויות או צורות התבוננות שלא שגרתיות (נפטרה לפני כשבעים שנה).

איך אוכל לומר לך הבוקר אל תסמוך על השוק אני מהרהר לעצמי תוך כדי כתיבה ואז נזכר באמירה מצחיקה שהלן כתבה, Never trust a husband too far, nor a bachelor too near הדקויות בשוק לפעמים, הם במה שלא קורה ולא במה שקורה, אסביר לך דרך תמונת המצב למה אני מתכוון שלפעמים השוק מספר לנו את הסיפור דרך מה שלא קורה.

תמונת מצב

נקודת המפנה בשוק במקום הנוכחי, הייתה אמורה למשוך קונים פנימה במהירות ובעוצמה, ככל זאת הנקודה עליה אתה מדבר. משאין כניסה שכזאת נותר להבין כרגע שהפיזור ממשיך, פיזור בעת הזאת נעשה בצורה פאסיבית לתוך קניות אקטיביות.

הנקודה הזאת היא קצת מבלבלת אותך, אני רואה ושומע זאת בשיח שאתה מקיים עמי, אנסה להסביר שוב, כמשהו בשוק אינו מתנהג בצורה הרגילה, המשמעות היא סטייה, סטייה מהנורמלי.

סטייה לא בהכרח מולידה תוצאה הפוכה, סטייה היא רק עת שלא נכון להצטרף למשהו חדש, במקרה שלנו הפיזור של המוכרים יכול במיקום הנוכחי להכריע את הקונים ולהתחיל תיקון בשוק ימשך מספר חודשים.

או מצד שני בגמר הפיזור הפאסיבי ימשיך לנעור פנימה המוני אופטימיים ולדחוף את השוק ליעד הבא, בכל מקרה כל עוד סטייה נתבונן, הצטרפות היא בעת ההכרעה.

מה לדעתך יביא הסתיו עמו?

שנה טובה ומתוקה גמר חתימה טובה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross