על התנהלות ועושר – סקירה יומית (סוף יום 08.06.16)

התנהלות המשמרת עושר
התנהלות המשמרת עושר

באחת העיתונים, יש כתבה על 500 האנשים העשירים בארץ. לשמחתי לא הגדילו גם את השנה מעבר ל-500 כך שהשנה אינני מופיע בכתבה, אבל בהחלט יתכן בשנים הבאות אכן הופיע. אה וגם כי הייתי עסוק בעוד דברים :). בכל מקרה כרגיל אנחנו רוצים ללמוד על התנהלות של אנשים עשירים. כי הרי כל מה עניינו הוא דרך מחשבתם והתנהלותם. כך שברשימה אתם יכולים לראות את השינויים והתנודתיותשל כל אחת ואחד מהמופעים ברשימה. מתוך כך ללמוד על ההתנהלות ועל הסיכויים שלו להשאר או להיגרע מהרשימה, ודאי שהנתון הזה כשלעצמו אינו מספיק, אך הוא ודאי פתח לצורת התבוננות ודיון בנושא ניהול סיכונים ובניית תיק.

אנשים לפעמים מלאי פליאה על היכולת שלי לנתח אנשים דרך התבוננות בתדפיסי ההתנהלות שלהם, הם לא מבינים, עד כמה צורת ההתנהולות בחשבון מלמדת על מדרגתו הנוכחית של הסוחר, ובעיקר על האופי שלו. בניית מעקב ועמם תהליכים מתקנים ומשפרים הם חובה בדרך להפיכה לסוחר מצליח. תהליכי פורצי דרך הם מחלקה שאני מאוד משקיע בה בעת האחרונה והתוצאה כבר ניכרים אצל מספר סוחרים – בקרוב אף הרחיב ואחלוק עמכם בפעילות בנושא.

השוק המשך צפונה אומנם בפחות נחישות אך עדין צפונה, שוב אתם רואים שלשוק דרך וקצב משלו לעשות דברים ונסיון לתזמן היפוכים מראש הוא טעות, נשאר רק להצטרף כשהדברים קוראים אבל התודעה היא אותה תודעה לעת עת עתה, מלחמת החלשות המטבעות העולמית רק הולכת ומתפשטת, כך שזה ודאי מחזק את הדולר ומקשה על קצב עלאת הריבית. בכל מקרה קראתי כי גם ג’ורס סורס עובר לאפיק הזהב כך שאנחנו מקבלים עוד ועוד תמיכות בפוזיציות הכוללות שלנו.

אני מציע לכם לבנות תהליכים מעקב ניתוח ותיקון בתהליך ההתפתחות – השלבים הראשונים הם: מודעות, יושרה וזיהוי, נסו לחשוב על הסיעיפים הללו ולראות כיצד אתם מתחילים לפחות להיות מודעים עליהם בתהליך ההתפתחות שלכם. על שבועות ועליה במדרגות לקראת הרגע המכונן אכתוב באחת הסקירות הבאות.

כל היתר מופיע לפניכם מהסקירה החודשית, שבועית, יומית ממשיכים לפי התכנית , המניות שלנו קרובות לגבוה של הפוזיציות כך שאנחנו ממש מרוצים, נמשיך לחפש משהו איכותי ונחלק בו – יום מזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross