סקירה 13.12.16 – למה לחכות? גילוי ושיעור בהטייה

השוק נחלש מיום ליום ונעצר לפני ההודעה
השוק נחלש מיום ליום ונעצר לפני ההודעה

ימים כאלה לפני הודעות הם ימים קלים מאוד למסחר, במיוחד במוצר כמו חוזים עתידים uבכלים המתקדמים שיש לנו לנטר ולהבין את התהנגות השוק, כמטוטלת, זיהוי קצה המטוטלת והגדרת היעד לחזרה למרכז הטלטול’ הינה שיטה שיכחה וקלה שכל אחת ואחד שלומד זאת יכול לה.

בוגרי הכשרת החוזים שלי ודאי מבינים על מה אני מדבר, זה גרם לי אתמול להתבונן כשאני מול עמדת המסחר שלי את חשיבות הימים “הלא מעיינים האלה”. כך יוצא שסוחר טוב המכיר והיודע לסחור בכל ממדי הזמן, מוצא לעצמו הזדמנות כמעט בכל עת ודווקא ימים שנראים הכי משעמים למסחר הם הקלים והטובים לנו. בניגוד לימים אחרים שעל-פי מראית עין נראים קלים ומלאים במומנטום והם דווקא הקשים.

לחזור למציאות היומית. אנחנו ממש לפני ההודעה חשובה בעניין הריבית. כולם נכנסו לעמדת דריכות והתבוננות, כולם הופכים להיות רגישים וקיפודיים, כל שעלי לעשות כרגע הוא לשקף לכם את התמונה הנוכחית. כפי שאתם רואים התנועה הולכת ונחלשת ונעצרת, סיום מלאי הקונים הוא כח המשיכה של המחיר אל רצפת הממוצע – נמתין לסימנים מהשוק ונפעל בהתאם.

ודאי בחיפוש תמצאו מניות רבות שהם חזקות ובממונטום מעלה אך מצויות בקניות יתר שיתקנו יחד עם השוק ואני עדין מציע לכם להקפיד על במקומות כמו במניית VIPS בדבר ההרמוניה הכוללת במנייה, לעומת מצב של קניות יתר במימד זמן אחד בלבד או לא לפעול כלל – עדיף בעת הזו, ההבנה כי על כל פוזיציה שהחמצתם  תהיה תמיד הזדמנות נוספת בהמשך, היא חשובה מאוד בהתנהלות הכוללת שלכם.

אתם בטח שואלים אז מה נעשה בינתיים עד לקבלת ההחלטה, אני מציע לכם להביט על שיעור יומי בטד, הזיקוק של דברים שם מדהים, אז כדי שיהיה לכם לעזר מצאתי בעבור כם היום שיעור, השיעור עוסק בעניין חשוב מאוד לנו הסוחרים. מהותו הוא למה אנחנו חושבים משהו למרות שהמציאות היא אחרת (תרגום עדין שלי לכותרת השיעור)

אז הנה קישור להנאתכם שתוכלו להביט בו במקום לפעול בפזיזות : קישור לסרט

בבוקר גשם, כעת עולה ומבצבצת השמש, נקום לקיים את מטלות היום, שיעור במסחר תוך יומי התקיים היום בערב, נמשיך להכין ולזקק חומרים

עד אז יום מוצלח לכם – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross