סקירה שוק יומית 22.08.16 סוף יום – אל תקחו כלום אישי

Trading Range
Trading Range

הסקירה השבועית הסבירה את שצפוי לנו השבוע, כך או אחרת התמונה המצורפת די ממסגרת את מחשבתי ומאפשרת התבננות אסטרטגית של ההתפתחויות הצפויות. דון מיקל ממשיך בהסכמה השניה (הנובעת מהראשונה) את ההסבר לעקרון חשוב מאוד והוא ההסכמה השניה שלו  “אל תקחו שום דבר באופן אישי” העולם נגדנו השוק נגדנו ועוד אמירות מהסוג הזה ירחיקו אתכם ממדרגת הסוחר המיומן.

“…הסיבה לכך היא מה שאנחנו מכנים חשיבות עצמית. חשיבות עצמית, או לקיחת הדברים באופן אישי, היא ביטוי קלאסי של אנוכיות מפני שאנו יוצאים מההנחה שהכול קשור בנו, ב”אני”…” הוא כמובן ממשיך ומעמיק את ההסבר והסיבות להסכמה הזו.

אני מורה וממליץ לכם לאמץ אותה. להבין השוק לא עלה בגללכם לא יורד בגללכם גם לא מתעכב בגללכם. לשוק אנרציות ורצונות משל עצמו וכל תפקידנו הוא לזהות את מהווים שלו ולהצטרף אליהם, מסביר זאת דון מיגל בארבע ההסכמות בהתייחס לאנשים ולחיים, מסביר זאת ג’סי בהקשר למסחר ודאי מעל הכל מסביר זאת ריצארד ווייקוף בהתייחסו לעניין חדשות.

היכולת לאמץ פנימה הסכמה זו ודאי תפחית בראש ובראשונה את מידת הכעס שיש בנו את היכולת לקבל ולהפנים דברים  ודאי להכיל אותם ולמהשיך הלאה כצריך ודאי למקסם כל עוד…

יום מזהיר ומוצלח לכם, עת להתבונן – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross