סקירה שבועית 19.05.2014 – המפה השבועית הצטרפת לדובים

השוק מגלה חולשה ניכרת
השוק מגלה חולשה ניכרת

השתדלתי למרות שאינני במקומי הטבעי להתאמץ ובכל זאת לעלות סקירה שבועית. לא אכנס ואפרט בהתייחס לסקירות הקודמות כי בסה”כ הזיהוי שלנו היה איכותי כולל הבחירות שלנו היכן לפעול והיכן לא ועמדות המכר שלנו התחזקו שהשוק ירד ועמדות הקנייה יצרו נקודות עוגן חדשות גבוהות שיאפשרו לנו להדק קוי הגנה.

השאלה תמיד, מה עושים מכאן? אז אשתדל להציג תמונה אובקטיבית המתארת את המצב הנוכחי. התבוננות במפה הריבעונית מראה תנועה רציפה עולה כך שהסבירות לתיקון הולך וגדל ככול שהיא נמשכת  בהצגת הדברים בשבוע הקודם פרסתי את סרגל הפיבו מתחילת התנועת ע”מ שנוכל לראות את פוטנציאל התיקון על המפות הריבעונית. התבוננות במפה החודשית והיא עדין שורית הבר הוא צר למרות היותנו בחלקו השני של החודש כך שפוטנציאל ההרחבה מעלה/מטה עדין קיים, מי שאל אותי מה עומד להיות פוטנציאל של תיקון של 30% אחוז בשוק, אז 30% על השוק כי אם על התנועה הרציפה הרבעונית.

המפה השבועית כפי שצרפתי אותו מתחילה לתת סימנים דוביים מצטברים, אחרי התנועה הצידית בחודשים האחרונים יש לנו פוטנציאל של Up Thrust זאת אם נקבל Thrust מטה כפי שנראה היה בסופו של יום חמישי. הסגירה של יום שישי במרכז הבר מעלה אפשרות נוספת של תנועה צידית בשבוע הקרוב.

השוק בהתבוננות שבועית
השוק בהתבוננות שבועית

התבוננות בדאו תעשיה מראה תמונה דומה התומכת בדברים המוזכרים בפתיח הדברים, הוסיף כעת כי התמונה היומית של דשדוש רחב שעליה נכון היה לפעול בקנית תמיכה ומכירת התנגדות עדין נכונה והתנועה הנוכחית היא ירודת לאחר ההיפוך שקבלנו במהלך השבוע.

דאו תשיה
דאו תעשיה

מה שהעיב על התמונה הדובית ועצר את השוק מירידות גדולות בא לידי ביטוי במדד דאו תחבורה, שעדין שורי במהותו חולשה בו תהווה חוליה נוספת בשרשרת הרמזים לקראת התחלת התיקון האפשרי.

דאו תחבורה
דאו תחבורה

אם אני רוצה לסכם את הדברים אז דעתי יודעה למי שעוקב אחרי בצמידות, בכל מקרה, אמשיך לקנות תמיכה ולמכור התנגדות בשוק, התמונה הולכת ונעשית דובית ובכל מקרה השוק לא ייתן לאף אחד מתנה בדמות חיים קלים ולפני שייחל בתיקון שיותר ויותר אנשים חלוקים עליו, יתמהה בזמן או יבעט מעלה, מתנות חינם קורות מדי פעם אך לרוב לא. אני מוטה מטה משבוע שעבר וכנראה שאמכור שוב את ההתנגדות כשיתאפשר לי והמשיך והמקסם את התנועה היורדת מטה בעמדות הקיימות כל עוד.

כשאחזור לעמדה הטבעית שלי, אפרט ביתר את הסקירות היומיות והשבועית כפי שנהגנו עד עכשיו, בינתיים אוכל להוסיף כי דעתי את העמדות הטובות פונים בשלב האיסוף או פיזור של השוק או כדעת פאולו קואלו על החיים ועל השוק “שתי הטעויות האסטרטגיות הנוראיות ביותר הן להתנהג בפזיזות ולתת להזדמנות לחלוף; כדי להימנע מכך, הלוחם מתייחס לכל מצב כאילו היה ייחודי ולעולם אינו מוצא מפלט בנוסחא, במתכון מוכן או בדעות של אחרים.”, אני אמרתי פעם וחוזר על זה מדי פעם “כשבינים את החוקים אין חוקים”

לעת עתה שבוע מסחר מוצלח ומזהיר – זהר ליבוביץ

The ARTistry OF TRADING
The ARTistry OF TRADING

שבוע מסחר מזהיר ומוצלח

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross