סקירה יומית 29.10.19 – מילים מילים,ְתשרי מסתיים לו

פער בריחה או תשישות?

תמונת מצב

השבוע התחיל בדיוק כפי  שהצגתי בסקירה השבועיתבסקירה השבועית, המחיר ביצע הרחבה לאזור 40 בעיקר בגלל נסיגת המוכרים ולא בגלל כניסת הקונים (יש לנו כלים שיודעים למדוד זאת). 

כבר בחלק הראשון של היום ראינו את המחיר מבסס ערך  ומבצע פיזור סביב 3039. די נגמר היום בשלב הזה אם כי הצפייה שאולי  שהפער שנוצר יסגר היה קיים.

כך גם יום המסחר הסתיים לו. חשוב מעניין היכן הוא הסתיים ההבנה שכך כבר בחלק הראשון, חשוב בעיקר לסוחרים התוך יומיים. 

כי ההבנה הזאת בחלק הראשון של היום היה לה השלכה על איפוס הסיכון והיעד  המקסימלי שיתאפשר.

זה די צפוי שהערך בשבוע שבה יש הודעה כלכלית חשובה לא ישתנה. עד להודעה עצמה, הוא נע ונד הוא ״טיפה״ מהוון מעלה או מטה לפי הלך הרוח או הציפיות שזולגות החוצה מהמפרסם. 

אני ודאי לא יודע מה תהיה התוצאה וגם לא מתיימר לנחש אותה. די בהבנה באיזה יום תפורסם בכדי לסייע לדרך קבלת ההחלטות שלי.

ההבנה הזאת וצורת ההתנהגות של השוק הם שהגדירו לי את ההזדמנות, דהיינו למכור את המחיר כשהוא מגיע להבנתי לקצה החדש (שוב ATH), לקח לי יותר מפעם אחת לתזמן את המקום עד שהצלחתי, הרצון להיות ראשון הוהמגזר בעל החוזק היחסי הגדול ביותר. הטכנולוגיה וזה בהחלט בא לידי ביטוי אתמול במסחר ומצד שני מגזרים שעשו תנועה רציפה והיו בקניות יתר באו לידי ביטוי בחולשתם. אתמול

מה היום? היום מוד העבודה ישאר בדיוק כמו אתמול, בעיקר לאור כך שהמחיר הרחיב לאזור המחושב הפוטנציאלי – מכאן נשארה לנו רק לצפות ולקבל תימוכין בכדי לפתוח פוזיציות (חזרה למרכז הכובד והערך) ובעיקר בהתאם, להיותנו  ביום ג – עדין המפה השבועית מבטאת בבהירות יתר את המצב הנוכחי. המפה המצורפת.

מילים מילים

אני מאוד אוהב את הכתיבה והשירה של מאיר אריאל יש בהם עומק הומור סרקזם לעג והכל מתוך חיוך שמחה ואפילו תקווה, אני חושב שזאת תמצית הגאונות שבו, תראה מה הוא כתב על מילים

״דע לך, שכל הקילקולים באים משימוש קלוקל במילים. המחשבה צריכה מילים בשביל לצאת לעולם, למרות שהשפה והמילים נתפסות כאוויר לנשימה. כל המפעל העצום של האדם יוצא ממילים וחוזר למילים, הכל תלוי במי שעושה ואיזה שימוש במילים.״.

בוקר של מחשבות מילים שיהפכו למעשים ורגשות – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross