סקירה יומית (29.02.16 EOD) – שאלה לסוחרים הכוס יותר ריקה או יותר כבדה? פרסים לעונים

מה קורה במגזר הפיננסים
מגזר הפיננסים מגלה חולשה, יחד עמו חברת AIG

היום של אתמול היה סוג של obvious אין לי רבות לחדש עליו, ככל שהיום יתפתח ודאי הוא נעשה כזה, אך בסוף חודש אנו תמיד מנסים להבין את התמונה הגדולה. רבות לחדש לכם על התמונה הגדלה אין לי כי הזכרנו אותה לאורך כל הימים והשבועות האחרונים, אבל למען התיעוד נחזור ונזכיר ינואר מסמן על פוטנציאל לתנועה צידית, פבואר אכן מסתיים כך ואפילו במרכזה כך שיתכן ודאות גבוה יחסית שמרץ ימשיך להיות חלק פנימיי של ינואר.

תוכלו לראות שוב את הדברים בסקירה השבועית, או בסקירה תחילת חודש (כותרת הסקירה היתה האם השוק סימן תחתית) – אפילו מומלץ לראות שוב לאור הדברים

במצב זה אנו מנסים להבין או לסחור אחד משתי טקטיקות הראשונה היא הנסיון להבין את מה השוק הולך לבחון את הגבוה או הנמוך של ינואר והצטרפות בהתאם (טקטיקה עם ציון לוגי נמוך יחסית) או המתנה בגדות בגבולות של ה-CIM ופעילות עליהם די דומה להתנהלות במצב של דשדוש (טקטיקה עם ציון לוגי עדיף על הקודמת).

אתמול בסריקת מניות בעזרת הסורק שבנינו (www.stocksail.co) כמעט ולא מצאתי מניות לשורט זאת בעיקר כי השוק הקדים עם תנועה עולה בשבוע קודם, אבל בסריקת הבוקר כבר היה צעד נוסף בהבשלה של הדברים ומניות amgn ו-LLY שדחף שבועי יצור בה תחנה ו-scty שנשנעת על הנמוך ועשויה להתפרק, כנל DVN ואחרונה חביבה שהעליתי פה למעלה aig שיחד עם החולשה המתפתחות בפיננסים יכולה ליצור המשך התפתחות ותחנת הצטרפות נוחה.

הדיון ב-aig שיתפתח כנראה אצל בוגרי האם נכון להצטרף לפריצה וסגירה של התבנית או לחקות לבחינה חוזרת ואז להצטרף או אפשרות נוספת חלוקת משאבים… ובכל מקרה מעל הכל פתחתי באפשרויות הטקטיות העומדות לנו במיקום הנוכחי של השוק ובהתאם לכך יש להתייחס למניות ולפוזיציות חדשות,

הזיהוי והתזמון של בנושא המתכות ובראשן הזהב ב-21/1/16 אכן מסתמן כהצלחה כבירה ומינופה דרך בחירה פרטנית של abx הביא אותנו אתמול לשיא חדש שמהלכו עברו את ה-70% רווח עם כי סגר קצת מתחת והאפשרות למעבר לניהול על השבועי היא היא מסוג המטרות של הזיהוי והתנהלות שאנו ב-ZT שמים לפנינו.

אחת הדרכים להסביר לחץ מתמטי מול לחץ מנטלי הוא דרך אחד הדוגמאות שקראתי, בדוגמא מתואר פסיכולוגית שמסתובבת בחדר בזמן הרצאה והדגמה על לחצים בזמן שהיא מרימה כוס מים, הקהל ודאי ציפה לשאלה הכוס מלאה או הכוס ריקה, אך בחיוך היא אומרת להם שהיום השאלה הנצבת מולם היא אחרת ומיד זרקה לחלל החדר את השאלה “כמה כבדה היא הכוס?” הנוכחים זרקו בניחוש משקלים שונים ולאחר פרק זמן קצת מעל הסביר היא ענתה בחיוך “המשקל המדויק של הכוס לא משנה. מה שמשנה כמה זמן אני מחזיקה אותה במשך דקה לא בעיה אולם במשך כמה שעות היד תתחיל לכאוב” תוך שהיא מסבירה שלחצים ודאגות בחיים הם כמו כוס המים… המשך על ויסות ושחרור לחצים בתהליכים של שליטה וויסות לחיצים.

העניין ודאי עולה חזור ועלה מול תלמידי במהלך המסע שלהם להיות סוחרים, אנו משתמשים בדוגמא זאת להסביר הרבה תופעת בין היתר מסחר יתר, הגעה בצורה לא מאוזנת, משקל ההפסד לעומת משקל הרווח במכלול וכו’ – ולמה אני מזכיר את כל זאת כי חם היום וחשוב לשתות הרבה מים גם לרוויה גם לשחרור הלחץ וגם לחיוך של סוף הדברים והמשך חודש הדר.

יום מסחר מזהיר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “סקירה יומית (29.02.16 EOD) – שאלה לסוחרים הכוס יותר ריקה או יותר כבדה? פרסים לעונים”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross