סקירה יומית (26.01.15 eod) – התקווה היא חלומם של הערים

תיקון בזמן
השוק מתקן בזמן ונשען על הגבוה השבועי

סקירה יומית מתחילה בסקירה השבועית, אני בהחלט חושב שרשימת קניות בעת הזאת הייתה דבר נכון ולא למהלך קצר ומי שהכין פעל בהתאם ודאי לא מצר על כך, המצרים היחידים שאני מכיר בתקופה האחרונה זה אלו שהצטרפו לשורטים מאוחר מדי או כאלה שנבהלו מהירודת על נקודת התמיכה ומכרו את התיק שלהם, אבל דעתי בהחלט נוחה מכך שמי שלא מין עדיף לא להיות בחוץ ולא להתסמך על חוכמת הדיעבד שלו על אזור תמיכה כזה או אחר.

רבים יודעים שאינני מרבה בחודשים האחרונים לסמן מניות וכניסות ואני די בררני, אולם בשבוע שעבר העליתי שני מניות לכניסה בדחף האחת יצאנו ממנו ביום הכניסה בהפסד והשניה המשיכה צפונה בתזמון נכון ומדוייק (הכלל אצלנו אומר שבכניסה אגרסיבית אם עד סוף יחידת הזמן הכח השלט הוא בניגוד לכיוון העמדה נסגור את העמדה כפי שהיא), כך שנשארנו רק עם מניית ABX.

לאחר תנועה של כ-20% רווח ולאחר ״שאפסנו״ סיכון ברמה היומית במניה, נשאלתי מפי כמה על סיבת הכניסה והתזמון, הסיבה הוא הדחף היומי כפי שמסומן בנקודת הכניסה וניהול העמדה על מפה יומית על בסיס זיהוי סימני re acum, אבל אני בהחלט בשאיפה לגלגל אותה ולנהל אותה למפה שבועית, זה זמן שהזהב מתנהג בסטייה שורית וככל שתתמש הסטייה להיפוך, כפי שהסימנים מעידים כרגע. תתאפשר לנו עמדה זו, אך בהחלט התשואה שהגענו אליה תוך מספר בודד של ימים וכניסה למצב של MU משמח ומעודד.

מפת ניהול פוזיציה
מפת ניהול פוזיציה

שיפנוזה אמר אין תקווה שלא מעורב בה פחד ואין פחד שלא מעורב בה תקווה, אנו יודעים כי מאותו שורש הדברים, אך סוחרים עלינו לשים את המודעות לכך שאנו סמים את המידה הנכונה במקום הנכון במקרה שלנו את התקווה מצד הצומח ויכולת ההתגברות על הפחד שהשוק יקח חזרה רווח קיים, כך שמחיר טעות קייים תמיד, אך הוא לא אותו מחיר. סיכם זאת יפה וכנראה נחזור חזר והזכר זאת בעתיד אריסטו שאמר ״התקווה היא חלומם של הערים״

יום מזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross