סקירה יומית (25.02.16 eod) – מכונת הכסף

אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון
אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון – מכונת הכסף

מכונת הכסף – מועמד לסרט הטוב ביותר, הבוקר אני ובוגרי הולכים לראות אותו אתם ודאי מוזמנים (סינמה סיטי ראשל”צ) – המיוחד בסרט הזה הוא שוב המניפולציה היכות לראות או לא לראות את התמונה הכוללת, איך המוח של הפרט או קולקטיב בוחר להתעלם ומה התוצאה ודאי שהדרך הטובה ביותר לא ליפול במניפולציה היא ללמוד את המגבלות שלנו, כיצד היא עובדת וכיצד להתגבר עליה ועל כך אני הולך ושם יותר ויותר דגש במסלולי הלימוד שלנו.

השוק יצר נקודת אחיזה חדש, על מיקומה ואיכותה התייחסתי בסקירה אתמול וזה מתחבר לתמונה הכוללת שראינו בסקירה השבועית , ובהחלט חודש אדר היה מוצלח מאוד בבחירות הסלקטיבית שלנו, אך יש לא להתבלבל ולסגור שאנו בכל רגע עלולים ליפול מחדש במניפולציה לחכות למקומות בשוק בהם רמת הוודאות כי גבוה – שם המשחק הוא ודאות התוצאה מכונת הכסף (בהלצה).

הסרט רק ממחיש ומחזק מדוע חשוב להתרחק ממוצרים מורכבים ומכל מיני חשבונות CFD למינהם ועכשיו כולם מבינים גם למה המוצר אינו חוקי בארה”ב, אומנם בארץ הוא עדין משווק בכל מיני סמיכות וכיסויים, אך ודאי שאני ממליץ להתרחק מהם באופן בסיסי ועקרוני.

עוד אני רוצה להזכיר לכם כי מהיום אין סטופים על ה-Nyse אחרי שעות המסחר דהיינו  עושה שוק NYSE & NYSE MKT לא יקבלו יותר הוראות GTC וכל הוראות הנ”ל יבוטלו לצמיתות, המשמעות היא שבעושה שוק NYSE יתקבלו אך ורק הוראות יומיות ו / או הוראות ל After hours כל הוראה קיימת תבוטל בסוף יום המסחר.

יש לזה יתרונות וחסרונות אבל מבחינה אופרטיבית שאתם פועלים על מניה כזאת עליכם לוודא בכל פתיח של מסחר ולו לחמש דקות את מצבה זה דורש לקחת אחריות ומעקב צמוד יותר לאחר הפתיחה וחידוש הפקודות ניתן להמשיך ביום יום שלנו, באמצעים הטכנלוגים כיום הנושא פתיר אפילו מסמרטפונים בתוכנה של שורטרייד

עוד כמה ימים נסכם את החודש אך ניכר סי הסימנים שקבלנו בינואר אכן באו לידי ביטוי בפבר ואפשרו לנו לתזמן עמדות קנייה טובות, האפשרות להמשך תנועה צידית הוא אפשרות שנלקחת בחשבון מבלי להתעלם משאר האפשרויות הקיימות.

לאחרונה אני יותר ויותר מסביר למה היחידים שיכולים להצליח בעולם המסחר הם אלו הפועלים מתוך בחירת ערך בלבד הסביר זאת טוב ממני שחקן השחמט אם תבינו אותו לעומק תוכלו להבין את מה מבדיל בין סתם טכניקה לאומנות ומיומנות בסופו של דבר והוא רק הערך “אני תומך מושבע של בהירות מחשבה קלאסית. התוכן של משחק צריך להיות חיפוש אחר האמת, וניצחון הוא הוכחה של צדקתו. שום דמיון עשיר ככל שיהיה, שום טכניקה, מיומנת ככל שתהיה, שום חדירה אל תוך הפסיכולוגיה של היריב, עמוקה ככל שתהיה, אינם יכולים להפוך שחמט ליצירת אמנות, אם האיכויות האלה אינן מובילות למטרה העיקרית – החיפוש אחר האמת” – ואסילי סמיסלוב

טוב יצאתי לכיוון הקולנוע – הולכים לראות את מכונת הכסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross