סקירה יומית 24.08.16 סוף יום – תשובות טיפשיות

תעלת המסחר מתחילת השבוע-הוא השטיח לדברי ג׳נט
תעלת המסחר מתחילת השבוע-הוא השטיח לדברי ג׳נט

הרבה פעמים אני משתמש בביטוי אתם תראו שהחדשות מתלבושות על הגרף ולא הגרף על החדשות, עוד בתחילת השבוע מגזר הבריאות והתשתיות היה במצב מסויים, חדשות כמו דבריה על קלינטון על עלויות של תרופות והתערבות בשוק רק האיצו את הדברים מטה, ייתכן כי משהו ידע עוד טרם מה שהיא עומדת לומר?! – הפתיח היה שיח של עצמי עם עצמי.

הסינרגיה של הדברים בתחילת שבוע נתנה לתעלת המסחר משנה תוקף, תמיד סגירה בחלקה התחתון הוא ביטוי לחולשה ולהיפך, מדד ה-epr שלי מרגע על ערך של כמעט אפס דבר המעיד על פאוזה או נתונים סותרים המגזזים האחד את השני בתוך התחשיב הכולל.

אנו כסוחרים נמתין להכרעה ונצטרף בהתאם – רק מזכיר כהערה לרוב השוק אחרי תרדמת בועט בכיוון אחד על-מנת ללכת לכיוון השני.

לפעמים אני רואה אנשים כותבים דברים טיפשיים, לא רק שהם כותבים דברים טיפשיים הם מכוונים בכתובים שלהם לאחרים, בעוד הדברים מעידים בסוף על הכותב.

אנחנו מעודדים כל אדם לשאול כל שאלה, בתחום שנמדד במבחן התוצאה אין שאלה שהיא לא ברת דיון, בסוף זה טיפשי לא לשאול או כמו שחברי לאימוני הכושר (ברוס לי) אומר “אדם חכם יכול ללמוד משאלה טיפשית יותר מאשר טיפש יכול ללמוד מתשובה חכמה.”

היותי מחונך על ברכי דרכו של ריצארד ווייקוף והתייחסות מהתחלה לעולם המסחר ע״י ניתוח שיפוטי ולא ניתוח טכני, היא מתנה גדולה לה זכיתי, אני ודאי מעביר אותה לאורך השנים בצורה מסודרת לכל הבוגרים, צורת חשיבה של עקרונות בניגוד לכללים היא בידול בהבנה הכוללת של התהליך, אל מול הבנה כוללת של מצב רגעי שאינו משרת.

ההבדל בין מצב רגעי הוא בתשובה למשל לשאלה ״כל עוד המחיר מעל ערך או מקום המצב הוא חיובי״ לבין ההבנה שבכלל ההמצאות במקום הנוכחי היא שגיאה בהבנת התהליך ובנקודת ההצטרפות אליו.

תזכרו אנחנו מצטרפים לתהליך ולא תמונה רגעית מתוך המכלול שעשויה להטעות אותנו

לומדים על הקוף התוהה
לומדים על הקוף התוהה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross