סקירה יומית 18.10.16 – על סוכות והתבוננות

אט אט התמונה מתבהרת
אט אט התמונה מתבהרת

השוק נמצא במצב של חוסר בהירות זכה זמן, אולם ככל שהזמן עובר התמונה תלך ותתברר , התמונה שצרפתי הבוקר היא מאחד הטיולי האופנועים לצפון, קמתי מוקדם כולם ישנם, שפת הכנרת בהתחלה חושך גמור, התבוננות בשקט כשאתה מרוקן מיום האתמול וטרם התמלאת מהיום הנוכחי, התבוננות כשאתה כוס ריקה ואט אט אתה מתמלא פרטים ובהירות ותמונה נפלאה עולה אל מולי, תמונה שכלל שהשיר הפציר מילאה אותי חיוך שמחה והרבה תובנות.

חגים פחות זמן לסחור, יותר זמן להתבוננות, על עצמנו, על השוק, אולי על החיים מבחוץ כי הרי זהו מהותו של עניין היציאה מחוץ לבית אל הסוכה, לעיתים נדרשת סבלנות רבה בכדי להתרוקן לצאת החוצה ולהתבונן – אבל ככל שעשיתי זאת הגעתי לבהירות מחשבתית, אלה הם הרגעים שבהם קבלתי את ההחלטות שהיו בהם הכי הרבה כוונה ויושרה.

השוק עדין נמצא בחוסר בהירות, יחידות הזמן הקטנות מצאו תמיכה וסימנים שוריים, אולם יחידות הזמן הגדולות לא תמכו בעניין, הפוטנציאל הוא עדין צפונה, אך מזכיר לכם כי השאלות העומדות לפנינו הם לא רק לאן השוק רוצה ללכת? אלה גם השאלה הלא פחות חשובה, אולי הכי חשובה עד כמה הוא נחוש לעשות זאת?

אני התרחקתי לרגע מהשוק בכדי להצליח לנסות איזה שהוא נקיון מחשבתי והתחלת התבוננות וסריקה מחדש את המניות.

חוכמה רבה אני מוצא בחגים במשמעות שלהם ואפילו בדרך שלהם להמחיש לנו את הדברים – אני מאחל לכם מועדים לשמחה ולששון.

בסקירה השבועית הקרובה הגיע מדוייק באמירה שלי לגבי המצב הנוכחי, אגב ממליץ לכם ים המלח, אזור המלונות שופץ לחלוטין החופים נגישים ומסודרים, מקלחות מים מתוקים, חניה סדורה וממש ממש בריאות לטבול שם – קומו ותתחילו לעשות לך לך, צאו מהבית לסוכה, צאו מעצמכם לסוכה – חבר שלי סיני אמר פעם שהולכים מגיעים.

יום מזהיר מועדים לשמחה ולששון – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross