סקירה יומית (18.04.16 eod) – מיקומו של האירוע קובע ולא האירוע קובע האם נצטרף או לא?

בר מחבק יוצר תחנה, האם נצטרף כעת?
בר מחבק יוצר תחנה, האם נצטרף כעת?

סקירה יומית: מחיר השוק היה בטריטוריה שלילית בזמן הקלטת הסקירה השבועית, זה לא גרם לנו להתבלבל, לא בנושא השוק ולא בנושא הנפט בהתייחס לשאלה האם השוק עדין שורי? אימון חוזים נפלא אתמול אפשר לנו בעזרת כלי מסחר מתקדמים לתזמן כניסה די בסמיכות לתחילת היום (ממש בסמיכות לפתיחה) עם סיכון של כ-2 מקסמנו תנועה של מעל 20 נקודות המשמעות היא 10 יחידות סיכון רווח.

השאלה שאני מציג כאן האם בכל מקום שיש תחנה נצטרף אליה והתשובה היא שלילית, ההחלטה עם להצטרף בתחנה או לא היא נגזרת של איכות התחנה ולא עצם קיומה, עצם התחנה הוא הסעיף הראשונה איכותה הוא הסעיף השני בסדר קבלת ההחלטות שלנו, מיקומו של השוק כרגל ברצף התנועה השבועי נותן ציון נמוך לתחנה, כך שאני לא מצטרף במיקום זה אך ממקסם את הקיים. פוטנציאל ההרחבה טרם הגיעה לסיומו, התנועה לוחצת את השורטיסטים אל הקיר ואלה ככל שיסגרו את העמדות שלהם ידחפו עוד ועוד את המחיר מעלה.

אני יוצא שלאורך המגמה יותר ויותר מקומות שקורצים לאנשים להיכנס מרגע שפספסו את נקודות ההצטרפות האיכותיות, הרצון להצטרף גורם אט אט להפסיק לראות את הסיכון ולראות רק את הסיכוי, הזהרו מכך, לא מצטרפים כעת, תמיד תהיה פעם הבאה המאפשרת הצטרפות במקום איכותי.

שימו לב התחיל לציין איך אט אט נוצרת צורה שבועית קמורה שהיא הסימן הדובי הראשוני היחידי שעולה למול עיני כרגע בנוסף לרצף השבועי העולה, זה לא בא לחזק את השורטיסטים ולא בא להקדים את המאוחר, זה רק סימנן ראשוני שככל שמתפתח יהיה בשלב ראשון סמן אסטרטגי שאולי יבשיל מעבר לכך.

זכרו סדר התנהלות שלנו ב-zt הוא מתן תשובה לשאלות ע״פ הסדר הבא: מה קורה? באיזה איכות זה קורה? התשובה לשאלות היא הקובעת אם נפעל כיצד ובאיזה גדול.

יום מזהיר ומוצלח – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross