סקירה יומית 17.12.19 – חופש והצלחה – מה מאפשר את מה?

מניית ba בפיזור מתמשך – האם נוכל לצאת ולמכור אותה?

חופש והצלחהמה מאפשר את מה?

נלסון מנדלה אמר בצדק כי ״כסף אינו מביא להצלחה, החופש להרוויח אותו מביא להצלחה״ אם תחשוב על זה לעומק פתאום תבין עד כמה שוק ההון הוא מקום נפלאלמעשה החופש להרוויח הוא אשר מייצר לנו הצלחה.

אין הרבה עיסוקים בעולם שיש בהם את החופש ששוק ההון מאפשר לנו, לשבור את התלות באנשים, במקום ואפילו בכסף או בהתאם לאופן המחשבה של מנדלה החופש להרוויח אותו מביא להצלחה.

אז ככל שאני חושב על זה אני בעיקר מביא אנשים להצלחה בחיים באמצעות החופש להרוויח בשוק ההון.

תמונת מצב

אתה מעלה שנדרסו ושוב ושוב על ידי השוק? זה לא פעם ראשונה שזה קורה לך, אם אתה מתנחם בזה שאינך היחיד אז נהדרסוחרים רבים מנסים למכור כי זה עלה הרבה.

מזכיר לך טעות בסיסית של סוחרים היא לעמוד מול רכבת נועסתעקרון הכל עוד, הוא עיקרון בסיסי בעולם המסחרכל התנועה והמגמה עולה לא סוחרים נגדה.

יחד עם זאת אני מזכיר לך כי לעיתים שתמונת השוק איננה ברורה, אנחנו משלבים את ניתוח מצב השוק לא רק עלידי התבוננות על מדד הסנופי (s&p) אלה על ידי התבוננות על מדדי הדאו ג׳ונס (dow).

התבוננות על מדד התחבורה מציגה תמונה דובית משאר המדדים והתנועה הנוכחית קרוב לקו התנגדות, התנגדות זאת יכלה לחסום לעצור ולעקב את התנועה הנוכחית.

מסקנה השוק שורי אבל לא נכון לקנות אותו בעת הזאתמי שתזמן את התחנה האחרונה נהדר מי שלא יחכה לתחנה הבאה.

מנייה כמו BA מנייה כמו DD מנייה כמו WDAY מנייה כמו LBTYA הם חלק מרשימת העבודה שלי לעסקאות מכר החלשות מהשוק, שהכנתי בכדי להיות מוכן כי קו התנגדות במדד התחבורה יעצור את השוק.

טוב לא כתבתי תקופה בגלל העומס, היום חזרתי למרות העומס (הטוב), הבעיה שלי חוסר זמן, אתמול שמעתי משהו שהבעיה שלו היא הפוכה וכך הוא אמר:

״אני כל כך מקנא באנשים שנשאר להם הרבה כסף בסוף החודש. לי תמיד נשאר הרבה חודש בסוף הכסף״

מאחל לנו להמשיך להיות עסוקים ובטובזהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “סקירה יומית 17.12.19 – חופש והצלחה – מה מאפשר את מה?”

  1. כסף אינו מביא להצלחה, החופש להרוויח אותו מביא להצלחה!
    אני כל כך מסכים עם זה ויודע זאת מניסיון – כל אימת שניסיתי לייצר מיזם לטובת רווח כספי בהיותי שכיר, לא הצלחתי.לא הצלחתי כי לא הייתי באמת חופשי כדי להצליח.

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross