סקירה יומית (10.03.16 eod) – למות מצחוק

V of NORMAL
התבססות המחיר

כאשר אנחנו לומדים על התייחסות להודעות או תוצאות של נתונים כלכליים, ההנחיה היא לא רק להתייחס לתוצאה היחסית בדבר עמד בציפיות או לא עמד, כי אם להתייחס לדרך שבה הכסף מתרגם את הנתונים, דוגמא לכך ראינו והרגשנו במהלך יום המסחר של אתמול, עת הודיע דראגי על הורדת ריבית והמשך הרחבה כמותית שהוא מתכוון לנקוט בה, ראיון של דבריו במהלך היום שינה במקצת את האוירה והמשמעות שלה וכך תוך זמן קצר השוק שינה את דעתו בהתלבטות עד סוף היום..

האמת שכולם מודאגים מה יקרה שהשפעת “הכדורים” תעבור כיצד אז נתמודד עם הדברים, הזהב ממשיך לעלות ומניות הלונג שלנו abx ו-stn ממשיכות להיות שוריות אנו ממקסימים, הנפט מנקודת הזיהוי שלנו בדחף השבועי (33.63) על תבנית רצפה כפולה עם פריצת דמה ממשיכה לנוע צפונה אם כי לא נצלתי זאת בפועל – התזכור הוא בכדי לחתום את עניין אי ההמלצה שלי לסחור קורולציות אלה רק להבינם בהקשר כולל.

מצב השוק: השוק שהיה בקניות יתר לקחת אויר והתבסס במקום חדש, אם היה קושי החלטי לגבי מקומנו הנוכחי, היום של אתמול הסתיים ובמאבק בתוך טווח הנשימה החדש שלנו ורק מחזק אותנו שאנו נמצאים בתוך תיקון כרגע ורק בסיומו נוכל לראות לאן השוק מתפתח.

העמדה שהעליתי בתוך יום המסחר אתמול fis עלתה בגלל החוזק היחסי שלה מול השוק, בסינון שעשינו בעזרת המסנן שלנו www.stocksail.co תזמון שלה בתוך היום אתמול אפשר ממימוש רווח וגלגול הפוזיציה לסוינג, הספקולציה כאן היא סיום התיקון והמשך תנועה עולה שיחדוף את המנייה עוד יותר ובכל מקרה היא נעשתה בסמן שמאלי על גרף חודשי, כך שזאת עסקה קצרה בזמן בבסיסה והיא ודאי נעשתה בהרמוניה עם השוק.

אני שומע לפעמים אנשים מזהירים אחרים מלהתעסק בשוק ההון, אני מצדיק אותם אפילו מחזק אותם באמירה “מחקר חדש גילה כי צחוק אינו בריא. אנשים מתים מצחוק.”, בכל מקרה מי שרוצה לחוות שינוי מוזמן להצטרף אלינו למחזור ההכשרה שנפתח בסוף חודש

שבת שלום מזהירה, מבורכת ושמחה

.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross