סקירה יומית (02.03/16) – Trade What U C

בורסה למתחילים
Artistry pf Trading

התחיל בזה שאני חושב שעונש גם משרת אותנו ולכן הענשה בעקבות התנהגות שגויה במסחר לרוב לא משרת את העניין. ולא מצאתי כי הביאה לתיקון ההתנהלות. הרעיון הנכון הוא להוסיף ולחזק את ההרגלים הטובים ולחזק את התמורה ולא הענשה. הענשה לרוב משרתת אפילו בצורה סמויה משהו (אבל זה בפני עצמו מאמר והסבר ארוך).  אני עסוק בימים אלו בעמקת ולימוד עניין הרגלים. אני מגלה שהמוח לוא זוכר את הסיבה שיצרה את ההרגל אבל היא זוכרת את הסימן ואת התמורה דבר שהזכיר לי את אמירה של מאיה אנג’לו “למדתי שאנשים ישכחו מה אמרתם ומה עשיתם אבל הם בחיים לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש.”

רבים עולים לשוק עם תודעה, התודעה לגבי השוק היא סימן, סימן שהרבה פעמים מביא גם תמורה ובכך הוא יוצר הרגל חדש. כך שלעלות למסחר עם תודעה, הוא יצירת הרגל מסוכן ביותר, (הוא מתקבע מפני שיש בו סימן יש בו רוטינה ויש בו תמורה), ההרגל היחידי שישרת אתכם הרבה יותר הוא לעלות ללא דעה מוקדמת לעמדת המסחר וללמוד לקרוא אותה, שינוי הרגל מתחיל ממודעות,

השאלה הראשונה שצריכה להשאל ע”י “האם אני עולה לעמדה עם דעה קדומה?” אם התשובה היא חיובית לא לסחור!אבל עצם השאלה מתוך הקשר המוצג אמור לגרום לכך שבמודע תתעלמו מדעתכם הקדומה וככל שתמצאו שזה משרת ואתם מקבלים תמורה חדשה יש סיכוי שיווצר ההרגל של “סוחרים את מה שרואים ולא את מה שחושבים”

אנחנו ב-zt מתייחסים למסחר כסוג של מיומנות כי אנחנו רואים כי רק מיומנות לקרוא את מה שקורה ומתפתח מביא לתוצאה של הרגל עבודה נכון ומשרת ובניגוד למשל  לשיטה של קנה מקום סטופ ויעד רווח וקום ולך, מסחר הוא מיומנות של ניהול תהליכים מתפתחים ומשתנים.

יש הרמוניה בשוק של כל ממדי הזמן כלפי מעלה, אולם המיקום הנוכחי אינו מספיק איכותי לפתיחת עמדות חדשות כי אם מיקסומם של הקודמות.

יום שמח ומזהיר – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross