סקירה יומית (סוף יום 10.3.16 eod) – השוק ממתין להודעת הריבית באירופה

הודעת הריבית באירופה
השוק ממתין להודעת הריבית באירופה

אתמול במסחר התוך יומי ניסיתי לסחור את xom, היא עלתה כי לפני זמן לא רב עשיתי עליה עסקה יומית המבוססת על תבנית 123 ומאז מדי פעם עדין מציץ אליה. הסיבה שאני מציץ אליה היא אומנם לא מוסברת או ברורה. טקטית העסקה שלי  הסתיימה אבל הציון הכולל שנתתי אז למכלול היה גבוה דבר שכנראה שותל מוחי את ציפור מקוננת. החיפוש נעשה כי יחד עם התזמון במגזר זה בו ראינו סימנים מובהקים של תחילתה של מגמה בנפט ובאנרגיה.

אתמול הנפט סיים בגבוה של השנה, אולם  xom הקשתה עלי את המסחר, היה המון ״כיסי אויר״ ובכל פעם שרצה גבוה וחזק הקונים הפסיבים לא הצטרפו על מנת לשמר את המחיר, כך מצאתי את עצמי שבכל פעם שלא התתמשי המחיר חזר לנקודת ההתחלה בנקודה מסויימת, ראיתי שאני מאבד סבלנות והבנתי כי זהו הרגע הנכון לסגור – בדיעבד נהגתי נכון.

השוק כפי שאתם רואים עדין לוקח אויר, כפי שפתחתי הודעת הריבית באירופה יכולה להיות זרז לאחד הכיוונים היום. נראה כי ישפיע תחילה על שוק המטבעות ומשם מטה לשוק המניות.

חודש אדר נוסף מתחיל – דבר המאפשר לנו חודש נוסף של להיות שמחים, ננסה לנצל זאת, אני לא הייתי מספיק בשמחה, היום יום וכמות העבודה גזלה ממני אנרגיות לרוב, כך זה לרוב לפני כנסים ופתיחת מחזורים חדשים בוא אנו בוחרים לדבר עם כל אחת ואחד ממכם על-מנת לראות כיצד אנו יכולים לעזור ולקדם אתכם. (הזמנה לכנס למעוניינים לקבל שיעור על השוק)

אגב מניית cim קפצה לי לעיין בסקירת הבוקר ברמות הזמן הגדולות, נראה היכן נתזמן נקודה נכונה להצטרף בהמשך השבועות הבאים, כל היתר ברמה יומית די היה בהתכנסות דומה להתנהלות השוק.

לפעמים אני נשאל אם אני אדם מאמין, אתמול מצאתי תשובה לשאלה “כשאני עושה טוב, אני מרגיש טוב. כשאני עושה רע, אני מרגיש רע. זאת הדת שלי.” לינקולן

חודש טוב מבורך מלאה בשמחה ובשורות טובות – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross